Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha alltså. Jag laddade ner appen och fick ett användarnamn automatiskt. Jag heter TrumpenStork62 Fick ni också användarnamn?
Jag känner ett behov av att ladda ned appen bara för att få en användarnamn.Jag heter LagligPensel47
Ojojoj-refränger borde vara FÖRBJUDNA!
Haha, morsan sitter och säger precis tvärt om. "Äntligen något jag hör och förstår" säger hon och skrattar, och hon sitter och viftar på tårna i takt med musiken. Det här gillade honOjojoj-refränger borde vara FÖRBJUDNA!
Du det slog mig också! Skulle just fråga om de är med i år.Var är Samir & Viktor?
Haha ja gör det! Känner att Trumpenstork kan bli mitt alter ego-alias om jag skulle behöva det någon gång.Jag känner ett behov av att ladda ned appen bara för att få en användarnamn.
Det osar Panetoz om den?Helvetet vad lik eldlåten är någon annan? Eller flera stycken kanske. Synd jag aldrig kommer på vilka jag tänker på.
Du det slog mig också! Skulle just fråga om de är med i år.
Hade varit roligare med Trumpetstork, dock.Haha ja gör det! Känner att Trumpenstork kan bli mitt alter ego-alias om jag skulle behöva det någon gång.
Det osar Panetoz om den?