Mat- och sovrutiner - TIPS

Sv: Mat- och sovrutiner - TIPS

Mitt enda tips är att flyta med...låt honom styra. Vid gnälliga och jobbiga perioder har vår lillkille bott i bärsjalen. Nu som 8 månaders är det mest fullt ös påhonom,har knappt tid att ens sitta i mittknä, då har vi burithonom typ dygnet runt senhan föddes.

Sv: Mat- och sovrutiner - TIPS

Jo kan vara så, men det har varit lite si och så 4-5 v.

Var på Astrid Lindgrens i måndags. Läkaren tror att han har problem med reflux, att det svider i matstrupen på honom och att det är därför han skriker när han äter. Ska prova mjölkfritt igen, mer strikt i 5 dar för att se om det blir bättre.
Men ärligt talat tror jag han skriker sådär för att han är trött. Nu har det gått jättebra i 2 dar och jag kan inte koppla ihop det med min kost, men fortsätter ändå min komjölksfria diet.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Bufera
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 468
Senast: Blyger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
  • Artikel Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
22 632
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA