Måste bara visa

Mitrolle

Trådstartare
Hur stora de har blivit!

Trots att mamman dog när de var 3 v, så de fick bli adopterade av andra mammor för att överleva, har de nu vuxit och blivit såhär stora:

5516953.jpg

5516954.jpg

"Labolina" som ses till höger på undre bilden blundar med ena ögat, därför ser det lite konstigt ut. Hon är för övrigt minst av dem.

Pappa
5516956.jpg

Sv: Måste bara visa

Vad fina de har blivit! :)

Adoptivmammorna har verkligen gjort ett bar jobb med dem!

Nejmen vad ÄR det jag hör...Filur vill flytta till Gävle:angel:

Varför skulle man inte kunna döpa råttor precis som alla andra husdjur? :smirk:

TS: Tötnosar!! :love: om man skulle slänga ut sin gamla, ruggiga och sura chinchilla och stoppa in ett par råttor i buren hans istället? :devil: Nej, usch så elak jag är, stackars Trixie! :p

för att hennes ska bli ormmat när tiden faller på? :idea:

Nej dessa ska faktiskt inte bli det :cool:
det är Mitrolles egna som hon har i samma rum som min råttodling.

Men tycker det är galet o döpa nåt som inte lystrar till namnet som en hund eller katt. Jag döper ju inte mina fiskar och ormar

Men tycker det är galet o döpa nåt som inte lystrar till namnet som en hund eller katt.
*host*
Råttor kan mycket väl lystra till namnet bara man lär de det. Mina kan :p De av de som tränats kan/har kunnat komma på inkallning, klättra uppför benet på kommando, osv. Det är klokare djur än du tycks tro ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 980
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 626
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 213
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5