Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågade han dig det?”Vad ska du bli när du bli stor?”
Sagt av gubbe på stor konferens, projektledd av - mig.
The sky is the limit här! President kanske? Världshärskare? Kung i rymden?”Vad ska du bli när du bli stor?”
Sagt av gubbe på stor konferens, projektledd av - mig.
Frågade han dig det?
Vad sa du då?
The sky is the limit här! President kanske? Världshärskare? Kung i rymden?![]()
En psykolog sa till mig att människor är skapade för att vara parvis och att jag måste skaffa en partner för att bli lycklig
En riktig psykolog? Utbildad?En psykolog sa till mig att människor är skapade för att vara parvis och att jag måste skaffa en partner för att bli lycklig
Jamen vad bra då kan du ge mig 10k av din lön så spenderar du mindreJag vid ett lönesamtal.
Chefen: Vet du, när man tjänar mer pengar så spenderar man mer så man får mindre kvar.
En sjukgymnast undrade vad jag var stressad över. Jag tar mycket ansvar och får projektleda hemma, sa jag.
Du måste bli bättre på att delegera, sa hon.
Jahapp, sa jag.
Då fick jag ta ansvar för det också.
En 'kollega' till mig: "Man blir en bra förälder när man får barn"
o.O Du jobbar med barn och ungdomar, HUR kan du ens få för dig att kläcka ur dig det där?
Min partners f.d chef försökte ett år ge alla anställda (ett tiotal) samma löneökning med motiveringen att han "ändå knappt visste vem som var vem". Chefen var ganska ny och blev inte gammal på den arbetsplatsen så att säga.
Det måste ju vara tämligen svårt att vara förälder alls innan man får barn.
Hon menade ju på att det inte kan finnas dåliga föräldrar eftersom man (automatiskt?) blir en bra förälder.
Har hon levt under en sten?