Jaha men det tror jag att absolut ingen annan i tråden pratat om.Nej det jag syftade på var att vad gör så stor skillnad när personen är 29 vs 31.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha men det tror jag att absolut ingen annan i tråden pratat om.Nej det jag syftade på var att vad gör så stor skillnad när personen är 29 vs 31.
Men vem har påstått det, alla exempel är ju minst ett decenium ifrån oftast flera.Nej det jag syftade på var att vad gör så stor skillnad när personen är 29 vs 31.
Det kom som en följd av att jag inte tycker att det är logiskt samma sak att påstå att man känner sig som en viss längd/vikt som så att säga "motbevis" mot folk som säger att ålder bara är en siffra eftersom man sällan specificerar strikta vikt och längdgränser.Men vem har påstått det, alla exempel är ju minst ett decenium ifrån oftast flera.
Är du elektriker? Coolt!
Men det är klart att han också får svar, annars vore jag ju oartig.
Jag med! Herregud, att man kan bli så störd över en sån sak men Buke blev verkligen märkbart mycket tråkigare!
/saknar skrattgillaknappen
Den mest använda knappen i den här tråden?Jag med! Herregud, att man kan bli så störd över en sån sak men Buke blev verkligen märkbart mycket tråkigare!
Utan tvekan! Även wow-gubben var rätt välanvänd, folk blev förstummade över hur män kan bete sigDen mest använda knappen i den här tråden?
Varför är de borta?Den mest använda knappen i den här tråden?
Det är väl ingen skillnad på vem som skriver. Oavsett vilket kön, så ska väl den otrevliga få höra det.Ja men precis, skyll på kvinnan som skriver "otrevligt" att hon får skylla sig själv. Tänk att det krävdes en man för att få oss kvinnor att förstå vad vi gör för fel
Jag kunde inte för mitt liv tro att den här tråden skulle göra så att någon skaffade konto på HPNu har jag skaffat en profil på hp. Redan nu kommer meddelanden som är svåra att begripa.
Visa bifogad fil 43080
Fast om män inte hade betett sig som as på dejtingsajter hade den här tråden inte funnits.Det är väl ingen skillnad på vem som skriver. Oavsett vilket kön, så ska väl den otrevliga få höra det.
Jag kunde inte för mitt liv tro att den här tråden skulle göra så att någon skaffade konto på HP
Välkommen in till det virtuella dårhusetMåste ju se själv hur galet det är där.
Fullständiga meningar och skiljetecken är det ont om.
*skrattar*Nu har jag skaffat en profil på hp. Redan nu kommer meddelanden som är svåra att begripa.
Visa bifogad fil 43080