Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen in till det virtuella dårhuset
Grammatiken är oftast det minsta problemet....
Men bläää undra på att så många män klagar på att de aldrig får napp på dejtingsajterna. Buhuhu, stackars demNån som skrev igår att han ville pussa hela mig ”och mer”
Frågade då vad mer var och
Thihi
Hur tänker en sådan person, eller tror jag för mycket om honom?
Det tvivlar jag på att han överhuvudtaget gör. Han hoppas nog på att jag ska svara något i stil med: "Nämen tihihihi, you naughty boy!"Hur tänker en sådan person, eller tror jag för mycket om honom?
Fast jo, i denna situation har det ALL betydelse.Det är väl ingen skillnad på vem som skriver. Oavsett vilket kön, så ska väl den otrevliga få höra det.
Haha sant! Vilket dubbel-pucko.Han har ju dessutom förvirrat ihop projektledare med arkitekter
Dock blir det resonemanget mest att man argumenterar mot sig själv eftersom man sätter sällan väldigt specifika och strika gränser för just längd och vikt på samma sätt som man gör för just ålder.
Men intressant att veta EXAKT varför. Sällan det händer!Blev dumpad en gång för jag var 10 cm för lång, 5 år för gammal, hade för kort hår och vägde ca 10 kg för mycket.
(Men nej, jag hoppas det hör till ovanligheterna med väldigt specifika och strikta gränser för dylikt)
Pff...Han har ju dessutom förvirrat ihop projektledare med arkitekter
Men intressant att veta EXAKT varför. Sällan det händer!