Men AAAHHHGGGG, att jag inte kan skratta åt ditt inlägg! Du har säkert helt rätt! Ska också byta nick, "Zinfernia_23-78årberoendepådagsform"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men AAAHHHGGGG, att jag inte kan skratta åt ditt inlägg! Du har säkert helt rätt! Ska också byta nick, "Zinfernia_23-78årberoendepådagsform"
Ja, det här känns ju som meningsfulla inlägg. Verkligen!
Ska bara kolla så att det inte redan är taget!Underbart nick! Byt!
Risken finnsSka bara kolla så att det inte redan är taget!
Det är antagligen därför han jagar lammkött?
Han fick ett svar i alla fallDet är antagligen därför han jagar lammkött?
Helt fantastisk! Det känns som att den kommer att bli välanvänd med tanke på hur många gamlingar som tycker att en åldersskillnad på 30 år "bara är en siffra"Ny dag, nya alster.
En man som på nätet vill finna
En knappt hälften så gammal kvinna
Är ibland pedofil,
Ibland blott senil
Och sin egen ålder ej minna
Fast jag har nog fått den mer från yngre killar faktiskt. Men antar att skillnaden mellan dig och mig där är att du inte säger nej till de yngre
Hahhaa, återigen hade jag velat skratta åt inlägget för du har säkert helt rättFast jag har nog fått den mer från yngre killar faktiskt. Men antar att skillnaden mellan dig och mig där är att du inte säger nej till de yngre
Den här tråden blev ju otroligt mycket tråkigare utan skratt-funktionen
Men verkligen! Snacka om platt fall. Vi kan ta efter @karamelldrottningen s exempel, hon gör arga gubbar när hon egentligen vill skrattaHåller helt med. Blev helt ställd utan den...hur ska jag reagera nu liksom
Åh! Jag undrar hur långt man kan driva hans resonemang mot honom? Typ svara "Jag förstår precis hur du menar, vikt/längd är också bara en siffra! Jag känner mig som att jag väger 53 kg/är 170 cm i höga klackar"?
Dock blir det resonemanget mest att man argumenterar mot sig själv eftersom man sätter sällan väldigt specifika och strika gränser för just längd och vikt på samma sätt som man gör för just ålder.Åh! Jag undrar hur långt man kan driva hans resonemang mot honom? Typ svara "Jag förstår precis hur du menar, vikt/längd är också bara en siffra! Jag känner mig som att jag väger 53 kg/är 170 cm i höga klackar"?
Dock blir det resonemanget mest att man argumenterar mot sig själv eftersom man sätter sällan väldigt specifika och strika gränser för just längd och vikt på samma sätt som man gör för just ålder.