Ja, och det är det väldigt sorgligt faktum.Ja exakt, det funkar ju tydligen inte att bara skriva att "jag är inte intresserad av att träffa någon som har barn sen innan".
Läsförståelse eller respektlöshet - det är frågan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och det är det väldigt sorgligt faktum.Ja exakt, det funkar ju tydligen inte att bara skriva att "jag är inte intresserad av att träffa någon som har barn sen innan".
Det är väl som med alla annonser. Man söker hus men får erbjudande om en jättefin cykel. Eller renrasig tik och får erbjudande om korsningshane. Folk provar om man ändå kanske kunde vara intresserad eftersom man tycker att ens produkt har någon specialgrej som borde göra alla intresserade.Ja, och det är det väldigt sorgligt faktum.
Läsförståelse eller respektlöshet - det är frågan.
Män med barn skriver hon. Antar att hon vill ha något jävligt tydligt för att slippa män med barn.
Det är bara att hade det här varit kvinnor som motsvarande språkbruk använts mot, så hade tråden varit stängd och låst och alla hade varit bannade här ifrån för länge sedan... Och med tanke på att det inte fått någon effekt att skriva att du inte söker singelpappor, så lär det bara ge mer respons att skriva mer provocerande... Och då troligtvis kommentarer av mer otrevliga slag.Ja exakt, det funkar ju tydligen inte att bara skriva att "jag är inte intresserad av att träffa någon som har barn sen innan".
Det är bara att hade det här varit kvinnor som motsvarande språkbruk använts mot, så hade tråden varit stängd och låst och alla hade varit bannade här ifrån för länge sedan... Och med tanke på att det inte fått någon effekt att skriva att du inte söker singelpappor, så lär det bara ge mer respons att skriva mer provocerande... Och då troligtvis kommentarer av mer otrevliga slag.
Ja exakt, det funkar ju tydligen inte att bara skriva att "jag är inte intresserad av att träffa någon som har barn sen innan".
För att folk ska bli bannade och tråden stängd och låst krävs det att du anmäler de inlägg som du tycker går över gränsen.Det är bara att hade det här varit kvinnor som motsvarande språkbruk använts mot, så hade tråden varit stängd och låst och alla hade varit bannade här ifrån för länge sedan... Och med tanke på att det inte fått någon effekt att skriva att du inte söker singelpappor, så lär det bara ge mer respons att skriva mer provocerande... Och då troligtvis kommentarer av mer otrevliga slag.
Nu kanske det blir ordning på torpet!
(Återstår att se om det ger resultat...)
Visa bifogad fil 43052
Det är bara att hade det här varit kvinnor som motsvarande språkbruk använts mot, så hade tråden varit stängd och låst och alla hade varit bannade här ifrån för länge sedan... Och med tanke på att det inte fått någon effekt att skriva att du inte söker singelpappor, så lär det bara ge mer respons att skriva mer provocerande... Och då troligtvis kommentarer av mer otrevliga slag.
Jag ser hellre att folk tjafsar och är otrevliga än bara meningslösa Det kan åtminstone vara roligt att läsa, hellre det än mail från män som har läst presentationen men som ändå verkar ta lätt på det där med mina krav.Jag tycker fortfarande att uttrycket skadat gods är så nedvärderande .
Jag fattar att du gillar uttrycket - men jag tror dels att det kommer såna som jag som vill basunera ut att det är ett sunkigt uttryck och sen kommer de tjafsa (som jag ) dels så tycker jag att det viktiga (för mig då) är att de inte ska ta kontakt.
Jag hade skrivit:
Män med barn från tidigare förhållanden är helt ointressanta för mig och jag undanber mig all kontakt. Läsförståelse är viktigt.
Jamen precis så. Jag vet inte hur många mail jag fått i stil med "Ser att du inte är intresserad av att träffa någon med barn, men du vet ju inte vad du går miste om Jag är bla, bla, bla, jag gillar bla, bla, bla"Nej det gör ju inte det. Samma med ålder osv. Det respekteras inte för fem öre att man har en preferens. Dom är ju såklart undantaget.
Skulle ärligt talat hellre vara ”an old maid, knitting for orphans” än att dejta en person med barn. Jag pallar inte.
Tyvärr är jag rövful, så det är ingen som vill ta i mig med tång på dejtingsidor, annat än om jag tvingar mig på dem.Om du har några exempel på hur illa kvinnor beter sig på dejtingsajterna, feel free att dela med dig.
Och som sagt, jag skiter i om jag får otrevliga kommentarer. Det rör mig inte i ryggen, jag läser hellre sådana än inlägg från män som tror att de är så himla speciella att jag kommer att omvärdera mitt beslut att inte dejta någon som har barn.
Jamen precis så. Jag vet inte hur många mail jag fått i stil med "Ser att du inte är intresserad av att träffa någon med barn, men du vet ju inte vad du går miste om Jag är bla, bla, bla, jag gillar bla, bla, bla"
Det går liksom inte att vara snäll utan det enda som verkar hjälpa är rejäla kängor.
Som sagt, det hjälper inte att vara snäll. Hade det bara funkat att snällt undanbe sig kontakt hade jag inte behövt gå på hårdare hellerJag tycker att det är på sin plats när de väl visat sin respektlöshet - men innan behöver man inte vara nedvärderande - tycker jag.
Som sagt, det hjälper inte att vara snäll. Hade det bara funkat att snällt undanbe sig kontakt hade jag inte behövt gå på hårdare heller
Säkert! Men hittills verkar det fungera bra. Inga otrevliga kommentarer så långt heller för den delen.Fast man behöver inte vara nedvärderande - det går ju att vara osnäll ändå
Hmm, man kanske ska akta sig för att ha med sin dåvarande ålder i nicknamet. Risken finns ju att man är kvar på sidan 5 år senare, dock äldre än vad som först utlovas
Visa bifogad fil 43057
Eller så kanske han känner sig som 40 bara