Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ännu en jävla singelpappa som skickar mail till mig 🤦‍♀️

Screenshot_20191229_184918.jpg
 
Och jag som blir dränkt i mail från singelpappor fastän jag uttryckligen undanbett mig någon med barn är så less att jag lätt kan kalla dem så utan minsta tvekan 🤷‍♀️ jag tycker att det är galet respektlöst att inte läsa igenom någons presentation innan man skriver och om jag själv hade gjort en sådan tabbe hade jag skämts ordentligt och förstått det fullt ut om jag hade fått ett otrevligt mail tillbaka.
Det är respektlöst att skriva till någon som inte är intresserad av en egenskap man har och specifikt avsagt sig kontakt från såna personer men det är ju det som är det dåliga, inte att ha barn. Så som du bemöter det så gör lägger du betoningen på att det dåliga är att ha barn inte att bete sig dåligt.
 
Det är respektlöst att skriva till någon som inte är intresserad av en egenskap man har och specifikt avsagt sig kontakt från såna personer men det är ju det som är det dåliga, inte att ha barn. Så som du bemöter det så gör lägger du betoningen på att det dåliga är att ha barn inte att bete sig dåligt.
Fast för mig är det ju kombinationen av att de beter sig illa och samtidigt har barn som får min bägare att rinna över. Jag orkar inte längre vara snäll och förklara att de inte är intressanta för mig eftersom jag hela tiden får nya mail från fler singelpappor, då ryter jag hellre ifrån och är otrevlig.
 
Fast för mig är det ju kombinationen av att de beter sig illa och samtidigt har barn som får min bägare att rinna över. Jag orkar inte längre vara snäll och förklara att de inte är intressanta för mig eftersom jag hela tiden får nya mail från fler singelpappor, då ryter jag hellre ifrån och är otrevlig.
Det har ju ingenting med att vara trevlig att göra för det behöver du inte längre vara men du kan kalla personerna korkade, respektlösa, idioter osv men nu gör du något som inte är relevant till deras beteende till fokus för att vara det dåliga. Att ha barn gör en inte till skadat gods, att vara gammal gör en inte till ett äckel men däremot gör respektlöst beteende en till en korkad idiot.
 
Det har ju ingenting med att vara trevlig att göra för det behöver du inte längre vara men du kan kalla personerna korkade, respektlösa, idioter osv men nu gör du något som inte är relevant till deras beteende till fokus för att vara det dåliga. Att ha barn gör en inte till skadat gods, att vara gammal gör en inte till ett äckel men däremot gör respektlöst beteende en till en korkad idiot.
Fast för mig är ju en singelpappa skadat gods, det är ingenting jag rör. Jag dejtar hellre någon som tar kokain på helgerna än någon som har barn 🤷‍♀️
Av alla mail jag får är det dessutom en stor mängd från just singelpappor, därav att det stör mig extra mycket. Hade det varit 3 mail i veckan så hade jag ryckt på axlarna men nu är det kanske 10-15 nånting per dag.
 
Fast för mig är ju en singelpappa skadat gods, det är ingenting jag rör. Jag dejtar hellre någon som tar kokain på helgerna än någon som har barn 🤷‍♀️
Av alla mail jag får är det dessutom en stor mängd från just singelpappor, därav att det stör mig extra mycket. Hade det varit 3 mail i veckan så hade jag ryckt på axlarna men nu är det kanske 10-15 nånting per dag.
Är de skadat gods eller bara inte intressanta för dig? Varför är det så viktigt för dig att tillskriva ett negativt epitet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 205
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 961
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp