Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
CE52FB69-C040-4CBF-8453-48FCAA260A1E.jpeg
 
En snubbe som dejta på Internet
Ville i säng få en kvinna lätt
Men hans drömmar var för stora,
Därav skrev han jävla hora
Ty han saknade all form av vett
Tack!
(Hade svårt för den extra stavelsen på rad 3) Edit! I övrigt tycker jag alltså att den var fantastik

En snubbe som dejta på Internet
Ville i säng få en kvinna lätt
Med drömmar för stora,
Skrev han snart jävla hora
Ty han saknade all form av vett
 
Senast ändrad:
Vilka fantastiska dikter du fått ihop @Ullmerkott! 😍 Jag får garanterat användning av dem! 😂

Jag lackade nyss ur på ännu en singelpappa som skrev. Hans mail var inte otrevligt på något sätt men det står klart och tydligt på presentationen att jag inte dejtar någon som har barn sen innan.
Jag har precis skickat ett mail där jag förklarar att jag ser honom som "skadat gods". Undrar om han blir sur? 🤔
 
Vilka fantastiska dikter du fått ihop @Ullmerkott! 😍 Jag får garanterat användning av dem! 😂

Jag lackade nyss ur på ännu en singelpappa som skrev. Hans mail var inte otrevligt på något sätt men det står klart och tydligt på presentationen att jag inte dejtar någon som har barn sen innan.
Jag har precis skickat ett mail där jag förklarar att jag ser honom som "skadat gods". Undrar om han blir sur? 🤔

Haha!
Det får mig att tänka på när det kommer flörtiga pappor på jobbet som verkar använda sina ungar som någon slags variant av hundtricket 😂
Bara ordet pappa gör mig torr som en gammal disktrasa 😒
 
Den här presentationen är spännande ändå:
11A9AA09-1285-43FE-9E70-F85C4B7CAF6A.jpeg

Vad tänker han ska hända efter den där första promenaden, om han inte vill gå på dejter? :rofl: Blir väldigt nyfiken på hur många som nappar på upplägget.. han var väldigt ”klassiskt snygg” dock, så beror kanske på hur många som läser presentationen...
 
Den här presentationen är spännande ändå:
Visa bifogad fil 42991
Vad tänker han ska hända efter den där första promenaden, om han inte vill gå på dejter? :rofl: Blir väldigt nyfiken på hur många som nappar på upplägget.. han var väldigt ”klassiskt snygg” dock, så beror kanske på hur många som läser presentationen...


"Jag vill inte pratas vid eller ses"

Bra att han vet vad han vill i alla fall?
 
Haha!
Det får mig att tänka på när det kommer flörtiga pappor på jobbet som verkar använda sina ungar som någon slags variant av hundtricket 😂
Bara ordet pappa gör mig torr som en gammal disktrasa 😒
Åh fy! Jag har hellre en pojkvän med giftormar än barn!

Fick ett mail från en 50-årig singelpappa som "kunde tänka sig ett syskon till sin 14-årige son". Jag svarade att varken jag eller 14-åringen skulle tycka det var en särskilt bra idé 🤦‍♀️
 
Den här presentationen är spännande ändå:
Visa bifogad fil 42991
Vad tänker han ska hända efter den där första promenaden, om han inte vill gå på dejter? :rofl: Blir väldigt nyfiken på hur många som nappar på upplägget.. han var väldigt ”klassiskt snygg” dock, så beror kanske på hur många som läser presentationen...
Haha det är ungefär så jag känner inför dejting nu 🙈.
Inte intresserad av att chatta i en evighet och kan också känna mig väldigt bedömd på en dejt. Föredrar också promenad framför fika. Kanske hade varit någon för mig 😅.
 
Vilka fantastiska dikter du fått ihop @Ullmerkott! 😍 Jag får garanterat användning av dem! 😂

Jag lackade nyss ur på ännu en singelpappa som skrev. Hans mail var inte otrevligt på något sätt men det står klart och tydligt på presentationen att jag inte dejtar någon som har barn sen innan.
Jag har precis skickat ett mail där jag förklarar att jag ser honom som "skadat gods". Undrar om han blir sur? 🤔

Att han skickar till dig trots att du skrivit att du inte vill dejta någon med barn är respektlöst. Men ett svar i den stil du gett är förbi respektlöst...

Det du skrivit till mannen med den 14-åriga sonen är ju däremot ett kul svar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 961
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp