Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så bra gick det med den @Therese1988 :rofl:

Screenshot_20191228_095539.jpg
 
@Zinfernia attans... Kanske var för att jag inser att jag skulle skrivit "skallar" istället för huvuden? Min ursäkt är att jag var nyvaken och bara hade limerickhjärnan igång på halvfart :down:

Som det skulle stått (för sent att ändra i originalet)

En tjej sökte kärlek i app
Och hoppades få många napp
Men det blev snart uppenbart
Att ingen var särskilt smart
Deras skallar var gjorda av papp
 
Senast ändrad:
Automatväxlade dessutom. Ännu tuffare :D Jag gillar Nissan (har dock aldrig kört King Cab) men blir knappast impad av någon som har en. Dejtade dock en man förut som körde fin liten Alfa, samt hade ett gäng äldre sådana + någon Mercedes i garage ute på föräldrarnas gård som han höll på att renovera sakta men säkert. Det var lite annat, där var det ju tydligt att han tyckte om sina bilar, inte hade dem som skrytobjekt.
Hur ser du att det är automater? På sista bilden ser det ut som man växlar med händerna på ratten, som F1.
 
Det är Porsche, Nissan och Mitsubishi, ingen Ferrari.
Jag som bara reagerade "Ferrari" när jag såg hästen, tänkte inte ens att någon skröt med en Porsche. :rofl::rofl::rofl:

Vi hade en Citroën "Padda" i början av 70-talet, mycket ovanlig bil där vi bodde, troligen den enda på många mils omkrets och jag som var ett mobboffer skämdes. När mamma var hem till en bonde för att köpa ägg och potatis fick hon frågan av gubben, " Är det där ena Porsch?" :laugh:

1134.jpg
 
Jag som bara reagerade "Ferrari" när jag såg hästen, tänkte inte ens att någon skröt med en Porsche. :rofl::rofl::rofl:

Vi hade en Citroën "Padda" i början av 70-talet, mycket ovanlig bil där vi bodde, troligen den enda på många mils omkrets och jag som var ett mobboffer skämdes. När mamma var hem till en bonde för att köpa ägg och potatis fick hon frågan av gubben, " Är det där ena Porsch?" :laugh:

1134.jpg

Haha den var ju cool. Kan tänka mig att den är coolare idag än då iofs, men lite fräsig var den allt. Av de män jag dejtat genom tiderna så skulle jag säga att alla utom en Porsche-ägare har skrutit med att de har just en sån. De flesta kostar ändå runt/över miljonen. Nu lät det som att jag dejtat 40 st som haft Porsche men de var tre varav en inte skröt 😅
 
Haha den var ju cool. Kan tänka mig att den är coolare idag än då iofs, men lite fräsig var den allt. Av de män jag dejtat genom tiderna så skulle jag säga att alla utom en Porsche-ägare har skrutit med att de har just en sån. De flesta kostar ändå runt/över miljonen. Nu lät det som att jag dejtat 40 st som haft Porsche men de var tre varav en inte skröt 😅
Tänkte mer på att just Porsche ändå är rätt vanlig även om alla inte ligger i den prisklassen. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 996
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp