Zinfernia
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sååå. Ja...
Visa bifogad fil 42917
Vi kanske ska prova med haiku istället?@Zinfernia attans... Kanske var för att jag inser att jag skulle skrivit "skallar" istället för huvuden? Min ursäkt är att jag var nyvaken och bara hade limerickhjärnan igång på halvfart
Tror slägga är det enda som fungerar på den gökenVi kanske ska prova med haiku istället?
Ja kärlekens språk är uppenbarligen inte poesi i alla fallTror slägga är det enda som fungerar på den göken
Haha, ja jag funderade också på det
Men
Vill man skryta upp sin plånbok kanske man kan TANKA den där dyra bilen först
Det kanske stavas så på norska/danska?Alltså, bra att man är öppen från början om vad man vill, men... Renlighet?! Och jag skulle SÅ gärna berätta för honom att "digresjon" är nåt helt annat än "diskretion" som jag förmodar han vill ha...
Visa bifogad fil 42924
Hur ser du att det är automater? På sista bilden ser det ut som man växlar med händerna på ratten, som F1.Automatväxlade dessutom. Ännu tuffare Jag gillar Nissan (har dock aldrig kört King Cab) men blir knappast impad av någon som har en. Dejtade dock en man förut som körde fin liten Alfa, samt hade ett gäng äldre sådana + någon Mercedes i garage ute på föräldrarnas gård som han höll på att renovera sakta men säkert. Det var lite annat, där var det ju tydligt att han tyckte om sina bilar, inte hade dem som skrytobjekt.
Dom står på D, i displayen.Hur ser du att det är automater? På sista bilden ser det ut som man växlar med händerna på ratten, som F1.
Såklart, fast inte på Ferrarin?Dom står på D, i displayen.
Ja precis. Och också på den som har D i rutan kan man växla själv om man vill, precis som du skrev. Har haft en sån själv och de är skit roligt att köra med en sån låda.Såklart, fast inte på Ferrarin?
Det är Porsche, Nissan och Mitsubishi, ingen Ferrari.Såklart, fast inte på Ferrarin?
Jag som bara reagerade "Ferrari" när jag såg hästen, tänkte inte ens att någon skröt med en Porsche.Det är Porsche, Nissan och Mitsubishi, ingen Ferrari.
Jag som bara reagerade "Ferrari" när jag såg hästen, tänkte inte ens att någon skröt med en Porsche.
Vi hade en Citroën "Padda" i början av 70-talet, mycket ovanlig bil där vi bodde, troligen den enda på många mils omkrets och jag som var ett mobboffer skämdes. När mamma var hem till en bonde för att köpa ägg och potatis fick hon frågan av gubben, " Är det där ena Porsch?"
Tänkte mer på att just Porsche ändå är rätt vanlig även om alla inte ligger i den prisklassen.Haha den var ju cool. Kan tänka mig att den är coolare idag än då iofs, men lite fräsig var den allt. Av de män jag dejtat genom tiderna så skulle jag säga att alla utom en Porsche-ägare har skrutit med att de har just en sån. De flesta kostar ändå runt/över miljonen. Nu lät det som att jag dejtat 40 st som haft Porsche men de var tre varav en inte skröt
Vi kanske ska prova med haiku istället?