Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att det är så märkligt att jag får en massa folk som bor typ 6842 km bort i min lista på Tinder med folk som ”gillat” mig. But why!! Första dagarna jag hade Tinder Gold steg antalet för varje dag. Nu är det tvärtom, för tre dagar sen var det 1750, nu är det 1719.. och då har jag inte rensat. Skulle säga att minst 1700 av dessa bor mer än 20 mil ifrån mig.
 
Så oerhört märkligt. Vad skulle du få ut av det? Eller han?

Frågade varför och han påstår att det är för att vi har ett gemensamt intresse. Då tycker jag att han kan diskutera det i gruppen vi båda är medlemmar i. (Var inte en speciellt historisk bild han skickade, utan på någon slags kostym där personen inte ens hade någonting på sig under korsetten (hemska tanke) och nån slags piratkjol....) men då blev han sur och tackade för sig.
 
Jag tycker att det är så märkligt att jag får en massa folk som bor typ 6842 km bort i min lista på Tinder med folk som ”gillat” mig. But why!! Första dagarna jag hade Tinder Gold steg antalet för varje dag. Nu är det tvärtom, för tre dagar sen var det 1750, nu är det 1719.. och då har jag inte rensat. Skulle säga att minst 1700 av dessa bor mer än 20 mil ifrån mig.
Antagligen så är det väl personer som själva har gold och sveper på andra platser än där de bor alternativt ni har någon gång varit närmare varandra. Antalet minskar väl när personer tar bort sina konton skulle jag tro. Är väldigt vanligt att man starta om kontot med jämna mellanrum.
 
@durachiny jag har Gold och jag kan inte ställa in längre avstånd än 150 km, även om jag skulle vilja... det ska tydligen gå att ställa in annan plats om en tex ska resa någonstans, och jag får ju också upp folk på andra ställen, men jag tycker ändå det är märkligt.
 
Jag tycker att det är så märkligt att jag får en massa folk som bor typ 6842 km bort i min lista på Tinder med folk som ”gillat” mig. But why!! Första dagarna jag hade Tinder Gold steg antalet för varje dag. Nu är det tvärtom, för tre dagar sen var det 1750, nu är det 1719.. och då har jag inte rensat. Skulle säga att minst 1700 av dessa bor mer än 20 mil ifrån mig.
En kille jag dejtade va sjöman och ställde in vissa städer för tinder, då han bor där annars. Men det gör ju också att hans avstånd kanske kan se stort ut när han jobbar :idea: kan inte vara något sånt?
 
Konversationen inleddes bara med
"jag vill ha sex med dig" men när han fick reda på att skalan gick till 425 blockade han mig :angel:
Screenshot_20191228_174522.jpg
 
@durachiny jag har Gold och jag kan inte ställa in längre avstånd än 150 km, även om jag skulle vilja... det ska tydligen gå att ställa in annan plats om en tex ska resa någonstans, och jag får ju också upp folk på andra ställen, men jag tycker ändå det är märkligt.
Du kan ställa in plats att svepa på, som om du var där. Jag vet inte riktigt vad som är märkligt, antingen har ni vid något tillfälle varit närmare varandra eller så har någon utav er använt sig av den funktionen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 996
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp