Det kanske stavas så på norska/danska?
Nope. Det gör inte det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske stavas så på norska/danska?
Så oerhört märkligt. Vad skulle du få ut av det? Eller han?Fick precis en bild på en kvinna med en korsett på sig skickat av en random man som ser ut att vara i 50års åldern på FB.
Så oerhört märkligt. Vad skulle du få ut av det? Eller han?
Antagligen så är det väl personer som själva har gold och sveper på andra platser än där de bor alternativt ni har någon gång varit närmare varandra. Antalet minskar väl när personer tar bort sina konton skulle jag tro. Är väldigt vanligt att man starta om kontot med jämna mellanrum.Jag tycker att det är så märkligt att jag får en massa folk som bor typ 6842 km bort i min lista på Tinder med folk som ”gillat” mig. But why!! Första dagarna jag hade Tinder Gold steg antalet för varje dag. Nu är det tvärtom, för tre dagar sen var det 1750, nu är det 1719.. och då har jag inte rensat. Skulle säga att minst 1700 av dessa bor mer än 20 mil ifrån mig.
En kille jag dejtade va sjöman och ställde in vissa städer för tinder, då han bor där annars. Men det gör ju också att hans avstånd kanske kan se stort ut när han jobbar kan inte vara något sånt?Jag tycker att det är så märkligt att jag får en massa folk som bor typ 6842 km bort i min lista på Tinder med folk som ”gillat” mig. But why!! Första dagarna jag hade Tinder Gold steg antalet för varje dag. Nu är det tvärtom, för tre dagar sen var det 1750, nu är det 1719.. och då har jag inte rensat. Skulle säga att minst 1700 av dessa bor mer än 20 mil ifrån mig.
Absolut för några st, men typ 1000 pers?En kille jag dejtade va sjöman och ställde in vissa städer för tinder, då han bor där annars. Men det gör ju också att hans avstånd kanske kan se stort ut när han jobbar kan inte vara något sånt?
Nej det låter ju lite extremt en bugg kanske?Absolut för några st, men typ 1000 pers?
Det känns ju lite så, min kompis har samma grej och 2400 pers i sin lista. Det är lite knasigt...Nej det låter ju lite extremt en bugg kanske?
För mig har det dykt upp under senaste månaden typ, har haft gold ett tag. Bor visserligen i Sthlm, men så många vete tusan skulle swipa höger på mig från utomlands.Det känns ju lite så, min kompis har samma grej och 2400 pers i sin lista. Det är lite knasigt...
Jag bor också i Sthlm. Vi kanske kan förvänta oss en invasion av singelmän?För mig har det dykt upp under senaste månaden typ, har haft gold ett tag. Bor visserligen i Sthlm, men så många vete tusan skulle swipa höger på mig från utomlands.
Du kan ställa in plats att svepa på, som om du var där. Jag vet inte riktigt vad som är märkligt, antingen har ni vid något tillfälle varit närmare varandra eller så har någon utav er använt sig av den funktionen.@durachiny jag har Gold och jag kan inte ställa in längre avstånd än 150 km, även om jag skulle vilja... det ska tydligen gå att ställa in annan plats om en tex ska resa någonstans, och jag får ju också upp folk på andra ställen, men jag tycker ändå det är märkligt.
Är väldigt fascinerad av era erfarenheter .
Själv har jag bara fått att jag är så ful så jag borde gå och döda mig själv som en tjänst för alla män.
Eller att man är en hora för man säger nej..Man får även höra att man ska ta livet av sig om man säger nej tack till män.
Eller att man är en hora för man säger nej..