Zinfernia
Trådstartare
Hmmm, det får jag börja fila på om han svarar. Kan ju bli jättekul!Limerick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, det får jag börja fila på om han svarar. Kan ju bli jättekul!Limerick?
Sååå. Ja...
Visa bifogad fil 42917
Han har jag blockat på flera ställen...Ja du, "gubben", inte fan sitter jag och skriver creepy meddelanden till personer som är typ 15 år yngre i alla fall
Visa bifogad fil 42899
Sååå. Ja...
Visa bifogad fil 42917
Hej jag söker ny partner och inser att jag tänder på min dotter
Men precis! URK, dubbel-URK och trippel-URK på en och samma gång!Hej jag söker ny partner och inser att jag tänder på min dotter
Hahahaha klockrent! Den skickar jag, om jag får?@Zinfernia
En tjej sökte kärlek i app
Hon hoppades få många napp
Men det blev snart uppenbart
Att ingen var särskilt smart
Deras huvuden var gjorda av papp
(Sorry, kunde inte låta bli)
Hahahaha klockrent! Den skickar jag, om jag får?
Automatväxlade dessutom. Ännu tuffare Jag gillar Nissan (har dock aldrig kört King Cab) men blir knappast impad av någon som har en. Dejtade dock en man förut som körde fin liten Alfa, samt hade ett gäng äldre sådana + någon Mercedes i garage ute på föräldrarnas gård som han höll på att renovera sakta men säkert. Det var lite annat, där var det ju tydligt att han tyckte om sina bilar, inte hade dem som skrytobjekt.Öh... Nissan och Mitsubishi?! Nu blir jag inte lätt imponerad av materiella saker men om någon ska försöka med det får det vara något roligare nämnda märken... personligen får jag allergisk klåda av Nissan efter att ha kört King Cab för länge.
Tacka vet jag en gammal jänkare eller särbons Willis-jeep från -46 ("Fredsjeepen")