Är väl bra att vara ärlig.
Men "lite spänning på snap" ?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tolkade det också så. Men då försöker han verkligen med fel person . Noll intresse av sånt från någon random.Översättning: "Jag vill skicka dickpics till dig på Snap och få nakenbilder på dig, helst film också"
Men ja!Eftersom många har svårt att hålla reda på sin ålder kan det inte vara hela världen om man lånar någon annans bild? I presentationen eller som svar på ”spännande mysiga bilder”.
Jo jag ser visst ut så här, gemytligt glad
Visa bifogad fil 42844
Men ja!
Eller klassikern:
"Vad ska du göra idag då?" (Random snubbe)
"Jag tänkte besöka duschen nu" (Jag)
"Åh, kan man få se en bild? " (Random snubbe)
"Visst!" (Jag)
Visa bifogad fil 42845
Om jag låter kvinnor skriva först! Då får jag ett om året. Typ. Och då är det 60 åriga (egentligen 75 men hon känner sig yngre) som undra om hon får vara en sugar mom.Hur mycket mail får du? Det vore väl annars det rimligaste att bara låta kvinnorna skriva först så slipper du känna att du irriterar andra och de får färre som skriver.
Ah herregud så roligt
Är det någon som jobbar med labbdjur då alltså en biokemist kanske?Stötte på denna presentationen nyss
"Landstingsanställd massmördare som tänjer på djurskyddslagen med antibiotika och parasitläkemedel. Min längd är ett palindrom."
Stötte på denna presentationen nyss
"Landstingsanställd massmördare som tänjer på djurskyddslagen med antibiotika och parasitläkemedel. Min längd är ett palindrom."
Är det någon som jobbar med labbdjur då alltså en biokemist kanske?
Om han var snygg hade jag gett superlike på den
Icke ironisk.
Jag tyckte nog den var rätt kul om han nu är en biokemist eller annan typ av labbtekniker.Ja det kanske det är så, var en lätt obehaglig beskrivning tycker jag