Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 42816
Och jag pallar inte att bli tillsagd what to do öht och allra minst i en presentation.
Nej jag tror att du är dryg av läsa din text, inte titta på dina bilder.
Ehum, kanske ingen jag hade vänt mig om efter på stan.....Men @Zinfernia nu fick vi inte veta det viktigaste - VAR han ful eller?!
Även det här en man som hade till synes bra(!) presentation. Första meddelandet.Visa bifogad fil 42829
Ja jag har också tänkt så. Men alla läst ju inte presentationen.Svarar inte heller, blockar och anmäler. Måste dock säga att jag upplever HP som helt okej faktiskt, har träffat de vettigaste männen där. Men jag lyckas nog sålla bort en del män genom min presentation, så slipper nog de värsta. Badoo är värst gällande sexsnack.
Den här
Skulle vilja ha det på min pres om det inte var för att jag skulle verka så dryg då .
Haha, åh, jag kanske skulle svara det Det "intressanta" är att jag ändå valt ganska intetsägande bilder just i hopp om att slippa sånt där. En bild där jag klättrar och en bild där jag ligger i soffan iklädd myskläder och klappar Ebrah. Men ja, såna där tittar nog varken på bilder eller presentation innan de skriver...Svar: "Vet du att telefonen är en av de bakterietätaste ytorna som finns? Värre än en toalettsits"