Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här fick jag när jag inte svarat på hans första meddelande;
80703920_10156754812316099_1975957476129898496_o.jpg
 
Den här tjommen är tillbaka!

(Jag har lagt upp den här konversationen tidigare i dejtingtråden men jag lägger upp den här också. Jag trodde att jag var av med honom för gott men icke!)

Bild 1:

Screenshot_20191227_075536.jpg
 
Det roligaste är att han pressar på om det som om du skulle träffa honom trots allt för att han inte skulle tro att du dömde honom på utseendet 😂. Stackars människa.
 
Det här är också urtöntigt. Han beskriver sig själv som lugn, sansad, tålmodig och empatisk. Men jäääävlar om du gör honom eller hans närmaste illa, då kommer du allt märka det! 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

(Att han överhuvudtaget tar upp något sådant i sin presentation är en gåta! Är tanken att kvinnor ska tycka att han är sååå modig och ädel som försvarar sina närmaste?)

Screenshot_20191227_082218.jpg
 
Svarar inte heller, blockar och anmäler. Måste dock säga att jag upplever HP som helt okej faktiskt, har träffat de vettigaste männen där. Men jag lyckas nog sålla bort en del män genom min presentation, så slipper nog de värsta. Badoo är värst gällande sexsnack.
Ja jag har också tänkt så. Men alla läst ju inte presentationen.
Jag träffade ju min exsambo på HP och sen 2 till jag träffat 2-6 månader, den senaste nu i somras.
När jag träffade min exsambo för 5 är sedan var det ju iof inte så vanligt med onlinedejting. Så de som var där då var nog faktiskt intresserade av att träffa någon.
 
Svar: "Vet du att telefonen är en av de bakterietätaste ytorna som finns? Värre än en toalettsits" :D
Haha, åh, jag kanske skulle svara det :D Det "intressanta" är att jag ändå valt ganska intetsägande bilder just i hopp om att slippa sånt där. En bild där jag klättrar och en bild där jag ligger i soffan iklädd myskläder och klappar Ebrah. Men ja, såna där tittar nog varken på bilder eller presentation innan de skriver...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 997
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp