Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man är liksom inte säker någonstans. Postar jag bilder på mina historiska kläder så blir det en direkt influx av meddelanden även på fb tex.
Men fyfan vad äckligt! Det är ju inte klokt faktiskt.
Jag fotograferade en hästtävling för ungefär 13 år sedan och la sedan upp bilderna på Facebook. En av tävlingens manliga deltagare såg bilderna och började skriva till mig. Han var 47 år gammal. Jag var 20 🤦‍♀️
 
Jag upplevde samma sak på Tinder så det är nog inte bara begränsat till HP. Badoo har jag aldrig testat.

Den gemensamma nämnaren är män, inte sajt 🙄

Tinder har jag bara fått ett par enstaka. Men det beror kanske på vad jag högersveper på. Det är få och det är dom med vettiga presentationer och bilder.
Jag tycker man kan utläsa rätt mycket bara av vilken typ av bilder männen lägger ut.
 
Tinder har jag bara fått ett par enstaka. Men det beror kanske på vad jag högersveper på. Det är få och det är dom med vettiga presentationer och bilder.
Jag tycker man kan utläsa rätt mycket bara av vilken typ av bilder männen lägger ut.
Jag matchade med en helt normal kille idag, normala bilder, normal presentation, verkade vettig. Tredje frågan var om han fick visa en bild på sin penis, för han ville ha ett utlåtande om storlek och utseende....
 
Jag matchade med en helt normal kille idag, normala bilder, normal presentation, verkade vettig. Tredje frågan var om han fick visa en bild på sin penis, för han ville ha ett utlåtande om storlek och utseende....
Men alltså jag ger upp om människosläktet :cry:. Man snackar om att pojkar behöver manliga förebilder men ju mer jag ser av män ju tydligare blir det att pojkar ska hållas så långt ifrån män som möjligt, då kanske man skulle kunna få till vettiga män i nästa generation.
 
Jag matchade med en helt normal kille idag, normala bilder, normal presentation, verkade vettig. Tredje frågan var om han fick visa en bild på sin penis, för han ville ha ett utlåtande om storlek och utseende....

Ja helt slipper man dom inte. Tyvärr. Man kan bara försöka bättra på oddsen genom att sålla och undvika vissa sidor :(
 
Jag har dessutom blivit väldigt mkt snabbare på att blocka och anmäla, jag tolererar inte så mkt längre!

Jag svarade aldrig på den typen av meddelanden. Bara blockade direkt. Anmälde om det var något olämpligt.
Just HP var ju rent bedrövligt. Så var inte sajten för 6 år sen. Jag gissar att de där puckona som skulle vara chanslösa på sajter som kräver ömsesidigt gillande har sitt tillhåll där för att det är både gratis och fritt att skriva till vem som helst :meh:
 
Ja huuuuur kan jag inte falla för honom, han bor ju nära mig!!! 🤦‍♀️

Namnlös.webp
 
Tänkte mer på att de inte klarar av att läsa din profil som säger att du inte är intresserad av karlar som skulle kunna vara din pappa
Haha ja det också! Det är många som missar det där "inte":t.
Och typ alla gamlingar som skriver söker kvinnor i bra mycket yngre ålder än sin egen 🤦‍♀️
 
Men fyfan vad äckligt! Det är ju inte klokt faktiskt.
Jag fotograferade en hästtävling för ungefär 13 år sedan och la sedan upp bilderna på Facebook. En av tävlingens manliga deltagare såg bilderna och började skriva till mig. Han var 47 år gammal. Jag var 20 🤦‍♀️

Japp, gärna vänförfrågningar med. Konstigt nog är det aldrig kvinnor som skriver till mig eller skickar vänförfrågningar på det viset.
 
Japp, gärna vänförfrågningar med. Konstigt nog är det aldrig kvinnor som skriver till mig eller skickar vänförfrågningar på det viset.
Men vilka puckon! Det är väl inte dem som kan bära kläderna? Eller gör du kläder för män också? (Måste passa på och säga att dina korsetter är ju fantastiska :love:)
 
Men vilka puckon! Det är väl inte dem som kan bära kläderna? Eller gör du kläder för män också? (Måste passa på och säga att dina korsetter är ju fantastiska :love:)

Nej, syr inte ens till andra eftersom att jag är nybörjare och tack snälla! Har dock bara postat test-versioner så ett riktigt par måste jag väl visa upp i framtiden. :p

Men deras meddelanden är ej relaterade till historisk klädsel. :meh:
 
Nej, syr inte ens till andra eftersom att jag är nybörjare och tack snälla! Har dock bara postat test-versioner så ett riktigt par måste jag väl visa upp i framtiden. :p

Men deras meddelanden är ej relaterade till historisk klädsel. :meh:
Det tycker jag absolut att du ska göra! Jag ställer gärna min smyckegarderob till förfogande om du ska fotograferas :D

Män är totalt gränslösa! Kommenterar de kläderna överhuvudtaget eller är det totalt out of the blue?

(Jag måste dock berätta en grej. När mammas granne hade en hittekatt gåendes hos sig hjälpte jag henne att lägga ut en efterlysning på Facebook i hopp om att hitta kattens ägare. Jag blev fullkomligt dränkt i vänförfrågningar från medelålders kvinnor! :rofl: Män må vara gränslösa men just i det läget tyckte jag att kvinnor var nästan lika rubbade! :laugh: )
 
Äh, det där är ju rena skitmeddelanden. Jag tycker inte att jag är särskilt vacker men även om jag hade varit det hade det känts löjligt att få en massa komplimanger från män som bara ser till det yttre. Dessutom förväntas jag bli glad och smickrad 🤦‍♀️
Håller med!
Jag svarar aldrig på såna meddelanden. För mig är det inte riktigt en komplimang att vara snygg.
Måste byta bild på HP. Sen jag uppdaterade min bild till en nyare där jag inte ler så mycket, har jag fått så mycket mer kommentarer om mitt utseende.

Blir man snyggare när man inte ler?!
 
Det tycker jag absolut att du ska göra! Jag ställer gärna min smyckegarderob till förfogande om du ska fotograferas :D

Män är totalt gränslösa! Kommenterar de kläderna överhuvudtaget eller är det totalt out of the blue?

(Jag måste dock berätta en grej. När mammas granne hade en hittekatt gåendes hos sig hjälpte jag henne att lägga ut en efterlysning på Facebook i hopp om att hitta kattens ägare. Jag blev fullkomligt dränkt i vänförfrågningar från medelålders kvinnor! :rofl: Män må vara gränslösa men just i det läget tyckte jag att kvinnor var nästan lika rubbade! :laugh: )

Åh, vilket erbjudande. :love:

Oftast så kommenteras det om min midja på själva inlägget och sedan kommer det en vänförfrågan.

Men hjälp. :rofl:
 
Håller med!
Jag svarar aldrig på såna meddelanden. För mig är det inte riktigt en komplimang att vara snygg.
Måste byta bild på HP. Sen jag uppdaterade min bild till en nyare där jag inte ler så mycket, har jag fått så mycket mer kommentarer om mitt utseende.

Blir man snyggare när man inte ler?!

Tycker man brukar bli tillsagd att le om man inte gör det. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 209
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 999
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp