Märkligt hur ofta det blir fel när åldern ska skrivas in.
Mitt ex felreggade sig på badoo. Inte åldersmässigt utan han klickade i kvinna. Jag trodde jag skulle dö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt hur ofta det blir fel när åldern ska skrivas in.
Han har inte skrivit till mig (än..) men gillat typ alla mina bilder och dessutom gett mig tillgång till hans privata bilder.Men suck... med extra uck.
Jag är så less på alla dessa "dominanta" män...Han har inte skrivit till mig (än..) men gillat typ alla mina bilder och dessutom gett mig tillgång till hans privata bilder.
1 bild på ett par väldigt högklackade skor och ett hundhalsband ()
4 bilder där han står och spänner sig allt vad han kan
3 bilder på honom där han bär vapen
1 bild där han gör duckface
Nejnejnej.
Hade han valt EN bild hade det blivit en där han står i högklackat (storlek 38), har ett hundhalsband på sig som han håller sträckt i ena handen medan den andra håller i ett vapen (alternativt limegrön vattenpistol) och gör duckface.Han har inte skrivit till mig (än..) men gillat typ alla mina bilder och dessutom gett mig tillgång till hans privata bilder.
1 bild på ett par väldigt högklackade skor och ett hundhalsband ()
4 bilder där han står och spänner sig allt vad han kan
3 bilder på honom där han bär vapen
1 bild där han gör duckface
Nejnejnej.
Ja då hade jag nog kunnat tänka mig träffa honom, då är han ju i alla fall kulHade han valt EN bild hade det blivit en där han står i högklackat (storlek 37), har ett hundhalsband på sig som han håller sträckt i ena handen medan den andra håller i ett vapen (alternativt limegrön vattenpistol) och gör duckface.
Ahhh !
Ja, det är många som anser att jag har ett hjärta av guldOch här har vi en 60-åring som är deprimerad för att han inte kan flytta till Göteborg. Himla tråkigt tycker jag!
Visa bifogad fil 42770
Jag ifrågasatte svaret hon skrev till honom bara, sa inget att det var synd om honom, men jag tycker inte man behöver sjunka till samma låga nivå själv.Ja det var folk som tyckte synd om dessa män för att deras meddelanden skrattades åt här.
De kanske varit och letat i smyckestråden...
I så fall borde de sett att de flesta av mina smycken är gjorda i oädla metaller, precis som mitt falska hjärta av guldDe kanske varit och letat i smyckestråden...