Alla som andas något liknande om frågor sådär kan dra åt helvete och ta och försöka växa upp där. Bebisar.
Känner att jag inte borde läsa sådär trådar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla som andas något liknande om frågor sådär kan dra åt helvete och ta och försöka växa upp där. Bebisar.
Ja så sjukt, han tänker inte ta ansvar för någon konversation. Alla bör ju vara intresserade av honom..Hmm, nej, jag kan nog inte komma på en enda fråga. All relevant info står ju i presentationen. Något mer behöver man väl egentligen inte veta?
Visa bifogad fil 42717
"Det var så lite så"Och så var det ju det där med meningslösa meddelanden. Jag slängde in en toastol här bland alla fjantiga emojis, undrar om han märker det?
Visa bifogad fil 42445
Jag insåg inte när jag var singel hur viktigt detta med längd är för vissa tjejer. När jag hade Tinder fick jag ofta frågan om jag inte undrade hur långa killarna var, och det var jag ju inte riktigt. Hade nog aldrig tänkt på det innan jag fick Tinder.Hmm, nej, jag kan nog inte komma på en enda fråga. All relevant info står ju i presentationen. Något mer behöver man väl egentligen inte veta?
Visa bifogad fil 42717
När man vet att det kommer bli svårt att lära känna personen...
Visa bifogad fil 42733
Märkligt hur ofta det blir fel när åldern ska skrivas in.Swipade förbi en profil där det stod Namn 37 år.
Och i present "Det blev något fel, jag är egentligen 19"
Mkej
Märkligt hur ofta det blir fel när åldern ska skrivas in.
Plus att man också får en del meddelanden från män som först verkar vara i "rätt" ålder men som sedan visar sig vara 15 år äldre än angivet, "för jag känner mig yngre än min faktiska ålder"
Ja! Du tänker på den här stollen!Jag läste om en man runt 80 som ville få sitt personnummer ändrat till 20 år yngre eftersom han kände sig så ung och kvinnorna nobbade honom på dejtingsajter för att han var för gammal
Jag undrade om han tänkte på att han skulle förlora pensionen också...
Ja! Du tänker på den här stollen!
https://www.expressen.se/nyheter/han-vill-sanka-sin-alder-med-20-ar-for-att-hitta-karleken/
Hm det kanske vore något att ändra sin ålder. är ju 30 men ingen tror ju jag är över 23, så vore ju bara rimligt att sänka åldern
Och jag känner mig som att vara runt 76 år idag.Med tanke på att jag är 36 och fortfarande för visa leg på systemet VARJE GÅNG så kanske jag ska skriva typ 18?
Jag måste börja träna mer kondition om jag ska orka läsa såna här presentationer!
Visa bifogad fil 42745
Kan jag ändra min ålder till 65 och sänka den med ett år varje år? Så kan jag gå i pensionHm det kanske vore något att ändra sin ålder. är ju 30 men ingen tror ju jag är över 23, så vore ju bara rimligt att sänka åldern