Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det här spårade ju ur snabbt
(Mannen som jag lite spydigt kallade för farfar)
Visa bifogad fil 42446
Älskar det där.
Män som försöker trycka ner än när de blir ratade, så charmigt
Och han blir bara sötare och sötare!Vilken sympatisk liten raring!
Går det inte att anmäla folk på den där sidan? Han borde ju bli avstängd när han skickar sånt där.
Går det inte att anmäla folk på den där sidan? Han borde ju bli avstängd när han skickar sånt där.
Jodå, klart det går. Men nu har jag precis skickat ett väldigt spydigt svar till honom som jag nog inte vågar lägga upp härGår det inte att anmäla folk på den där sidan? Han borde ju bli avstängd när han skickar sånt där.
Ja och det var ändå bland det mest vettiga han skrivit hittills@Zinfernia: Pizza Hut var lite WTF
Ålder är ju bara en siffra eller hur brukar det låta. Konstigt att det inte gäller vikt också, det skulle du svarat han som trodde du var ”tjock som alla andra” @tornblommaPlus att man också får en del meddelanden från män som först verkar vara i "rätt" ålder men som sedan visar sig vara 15 år äldre än angivet, "för jag känner mig yngre än min faktiska ålder"
Är han dessutom allmänbildad och jämställd kan du skicka honom åt mitt håll.Jag vet inte vad ni tycker men själv känner jag att det här var kort och koncist
Visa bifogad fil 42637
Tillåt mig tvivlaÄr han dessutom allmänbildad och jämställd kan du skicka honom åt mitt håll.
Humf. Jag tycker jag är nästan trevlig i alla fall.Tillåt mig tvivla