Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har vi förresten ett exempel på hur det kan se ut, det där med ålder.

Bild 1:

Screenshot_20191224_112450.webp
 
Extremt vanligt det där med att ändra åldern när personer tycker sig hamna på fel sida av någon gräns. Jag har lite svårt att bestämma mig för om det är ok eller inte när det både givetvis är att ljuga och ge felaktig info men det är samtidigt rätt töntigt med strikta åldersgränser även om man såklart har rätt till vilka kriterier man vill.
 
Plus att man också får en del meddelanden från män som först verkar vara i "rätt" ålder men som sedan visar sig vara 15 år äldre än angivet, "för jag känner mig yngre än min faktiska ålder" 🤦‍♀️
Ålder är ju bara en siffra eller hur brukar det låta. Konstigt att det inte gäller vikt också, det skulle du svarat han som trodde du var ”tjock som alla andra” @tornblomma 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 209
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 999
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp