Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå, det är ju din tråd, spamma på.Förlåt förresten, jag har visst spammat sönder tråden idag
Jag tyckte att jag var tydlig i att jag tror att det handlar om en del av de som skriver besynnerligt eller gränslöst, absolut inte alla. Och det handlar inte om att skylla på något, mer om en tänkbar bakgrund.
Jag bortförklarar, förmildrar eller försvarar inte, och utesluter definitivt inte att det stora flertalet stötande och idiotiska mess skrivs av helt odiagnostiserade idioter.
Jag fick kontakt med en kille på en dejtingsajt för länge sen. Han skickade/visade bilder på sina sportbilar och ett flygplan från hans flygbolag, Fly Emirates (heter numera Emirates). Om det var sant så var han alltså medlem i saudiska kungafamiljen för det är väl de som äger Emirates.Fast man ser det så sjukt ofta. Män som poserar med bilar för att det är coolt. Även om bilen inte är deras.
Typ när någon är gammal nog att vara ens pappa/farfar? Ganska självförklarande tycker jag.Vad är det för fel på äldre män, förutom att de dör fortare?
Ja, det är uppenbart. Det är därför jag skrev som jag gjorde; att jag tror att det rör en del av dem. Inte alla, och inte en majoritet. En del.Fast varför ens ta upp det? Det finns såklart människor med förhinder överallt, men det är uppenbart att de inte utgör en majoritet av männen som beter sig fruktansvärt illa mot kvinnor.
Min senaste sambo var den i åldern, en av hans tre barn var yngre, gör det honom till ett äckel?Typ när någon är gammal nog att vara ens pappa/farfar? Ganska självförklarande tycker jag.
Min senaste sambo var den i åldern, en av hans tre barn var yngre, gör det honom till ett äckel?
Jag har inga problem med åldersskillnad så länge det sker på bådas villkor. Det jag vänder mig emot är att män som är dubbelt så gamla som jag kontaktar mig gång på gång på gång fastän jag uttryckligen skrivit i presentationen att jag inte söker någon som är i den åldern. Det tycker jag är äckligt!Vad är det för fel på äldre män, förutom att de dör fortare?
Ja det här spårade ju ur snabbt
(Mannen som jag lite spydigt kallade för farfar)
Visa bifogad fil 42446
Vilken sympatisk liten raring!Ja det här spårade ju ur snabbt
(Mannen som jag lite spydigt kallade för farfar)
Visa bifogad fil 42446
Inget fel alls, men det känns väldigt olämpligt att de skriver till nån som tydligt skrivit i sin presentation att denne inte är intresserad av äldre. Känns som om man inte läst presentationen då. Och har man det och struntar i vad som står så är det rätt olämpligt och väldigt o-charmigt. Enligt mina tankar då.Vad är det för fel på äldre män, förutom att de dör fortare?