Kan ibland vara bra att vara tydlig med den biten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
spysmileyOch hej och hå, en trevlig, respektfull 66-åring som skriver till en 30 år yngre tjej att hennes bilder är "mycket eggande". Frääääscht.
Visa bifogad fil 42386
Törnis, det här kanske är något för dig? En go, knubbig gubbe som skriver "hihi". Ska jag ge honom ditt nummer?
Visa bifogad fil 42356
Det här är min nya favorittråd, alla kategorier!
Han verkar inte intressant men däremot Elvis!
Nä! Vit katt med svart på huvudetHan verkar inte intressant men däremot Elvis!
Tänker mig en svart katt med vita tassar
Ska jag fråga honom?Nä! Vit katt med svart på huvudet
Jag ser inget citat?
Jag antog att det var ett citat eftersom det är inom citationstecken."men han menar inget ont med att vara 67år och skriva till en tjej i 30års åldern!!"
Wow.Mans öppningsreplik: "tjock, bra passar mig perfekt ^^"
Jag "Jaha"
Han "Skämt å sido gillar former :-). Fått nån julkänsla ännu?"
Jag "Vad var skämtet?
Han " Former låter väl bättre tänkte så du inte tar illa vid fast du själv skrivit det;-)"
Jag
" Varför skulle det låta bättre? Varför skulle det vara ett skämt att jag är tjock?
Jag tar inte illa vid men är otroligt trött på att inte "tjock" bara kan få vara tjock utan att folk ska lägga värderingar i det"
Han "Okej det visste jag inte :-. Men jag gillar tjockisar och du verkar bekväm med det så du får heta tjockisen tills vidare ;-). Min första fras gick åt helvete iaf lämnar den bakom mig :,-). Hur är det med tjockisen, fått nån julkänsla?
Heter Peter så det funkar bra att kallas."
Bara