Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha lite så ja! Jag har inte träffat nån därifrån på länge nu, det är just nu bara ren underhållning att hänga där 😂

Jag var på HP för ca 6 år sen. Då var det en bra sajt. Så jag reggade mig där nu när jag blev singel och blev helt förskräckt!
Gillade inte att allt å alla kunde skriva till en. Det gillar jag med tex Tinder, att det krävs ömsesidigt gillande.
 
Jag var på HP för ca 6 år sen. Då var det en bra sajt. Så jag reggade mig där nu när jag blev singel och blev helt förskräckt!
Gillade inte att allt å alla kunde skriva till en. Det gillar jag med tex Tinder, att det krävs ömsesidigt gillande.
Ja det är ett evigt sållande. Man kan ju begränsa med åldern men det finns ju kräk i alla åldersklasser så det hjälper föga om man söker seriöst. Jag tycker som sagt att det är roligt, jag loggar in, garvar åt männen och driver med vissa som skriver något extra puckat :)
 
Det här är också skumt. En av hans söner är ett är yngre än mig och ändå tycker han att det är lämpligt att skriva till mig, han är 67 och jag är 33.
Eh, lite väl optimistiskt att tro att jag skulle vilja ha en gammal gubbe kanske?!

Screenshot_20191222_220421.jpg
 
Första steget är väl att få en match eller uppmärksamhet öht och då kan man ta till diverse knep. Om det sedan fungerar är en annan fråga men man tänker väl att det är större chans att det blir något om man får en match än om man får ett vänstersvep oavsett om man är ägare till bilen eller inte.
Om jag hade matchat med någon som låtsades vara någon annan mha foton på saker de inte äger, yrken de inte har mm hade det blivit avmatchat direkt. Ser inte hur det kan vara en framgång att ljuga?
 
Om jag hade matchat med någon som låtsades vara någon annan mha foton på saker de inte äger, yrken de inte har mm hade det blivit avmatchat direkt. Ser inte hur det kan vara en framgång att ljuga?
Ljuga? Det är ju lite som situationer där folk inte skriver i profilen att man har barn och det blir en senare fråga snarare än att bli bortfiltrerad direkt. Det är samma fenomen men omvänt, man försöker komma genom första filtreringen och komma till den personliga kontakten.
 
Jag vet en som följde med en kille hem för ett ONS (NEJ, det var inte jag!) och killen skulle bara gå på toa först.
När han kom ut från dass så var han endast iklädd blöja och sa "Mammma, föd mig"

De där snubbarna finns på fler ställen än nätet :meh:
Men hjälp! :crazy:
 
Ljuga? Det är ju lite som situationer där folk inte skriver i profilen att man har barn och det blir en senare fråga snarare än att bli bortfiltrerad direkt. Det är samma fenomen men omvänt, man försöker komma genom första filtreringen och komma till den personliga kontakten.
Om de skriver att de är barnlösa men ändå har så är det en lögn, att utelämna några ungar är inte lögn. Jag kan inte se att det finns någon framtid med någon som ljuger redan i en första kontakt, hur lätt är det inte att fortsätta ljuga om annat?
 
Om de skriver att de är barnlösa men ändå har så är det en lögn, att utelämna några ungar är inte lögn. Jag kan inte se att det finns någon framtid med någon som ljuger redan i en första kontakt, hur lätt är det inte att fortsätta ljuga om annat?
Fast lögn är ju först om man säger att det är ens bil inte om man bara en bild på/vid en bil på samma sätt som det inte är lögn att inte nämna barnen i profiltexten.
 
Minns ni den där gamla bekanta som jag var megakär i i tonåren som skickade vänförfrågan till mig? Som frågade om jag mindes honom? Han som var otrogen då, och nu med sambo och barn började tjata omvacker jag var, och ville bjuda på kaffe, varpå jag svarade att den där kaffekoppen kunde han bjuda sin sambo på istället?

Han blev ju knäpptyst efter det, men idag kom det ett nytt meddelande:

Han: Vad händer på juldagen dååå?:) Alkohol?

Jag: Ingenting alls faktist!

Han: Inte festa?

Jag: Nej, dricker knappt längre

Han: Vad tråkig du är!

Jag: Jasså

Han: Jag blir gräsänkling över jul

Jag: Jasså

Han: Ja, så jag tänkte om vi kanske skulle ses och ta en fylla och snacka lite skit och ha trevligt som den gamla goda tiden?;)

Jag: Nej tack, det är bra endå

Han: Jaha, synd det då!

Han efter 10 min: Tänk så missar du något?;)

Han igen: ??? Varför svarar du inte?

Jag: Nej, jag missar ingenting alls. TRO MIG!!!

Han: Ok

Får se hur länge han är tyst nu då... :idea:
 
Mans öppningsreplik: "tjock, bra passar mig perfekt ^^"
Jag "Jaha"
Han "Skämt å sido gillar former :-). Fått nån julkänsla ännu?"
Jag "Vad var skämtet?
Han " Former låter väl bättre tänkte så du inte tar illa vid fast du själv skrivit det;-)"
Jag
" Varför skulle det låta bättre? Varför skulle det vara ett skämt att jag är tjock?
Jag tar inte illa vid men är otroligt trött på att inte "tjock" bara kan få vara tjock utan att folk ska lägga värderingar i det"
Han "Okej det visste jag inte :-. Men jag gillar tjockisar och du verkar bekväm med det så du får heta tjockisen tills vidare ;-). Min första fras gick åt helvete iaf lämnar den bakom mig :,-). Hur är det med tjockisen, fått nån julkänsla?
Heter Peter så det funkar bra att kallas."

Bara :meh::cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 996
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp