Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
På sätt och vis kan det vara bra att vara öppen med det innan man ses. Samtidigt så kanske det inte behöver vara första raden man skriver i en konversation ;)

Lite stelt blir det dock om man kommer hem till ngn och hen börjar strypa en till tonerna av Wagner. Jepp har hänt. Personen slutade dock när hen fick frågan ”vad är det frågan om!?” men det kan ju vara rimligt att checka av liknande preferenser innan man kör igång så att säga.

Jag vet en som följde med en kille hem för ett ONS (NEJ, det var inte jag!) och killen skulle bara gå på toa först.
När han kom ut från dass så var han endast iklädd blöja och sa "Mammma, föd mig"

De där snubbarna finns på fler ställen än nätet :meh:
 
Jag vet en som följde med en kille hem för ett ONS (NEJ, det var inte jag!) och killen skulle bara gå på toa först.
När han kom ut från dass så var han endast iklädd blöja och sa "Mammma, föd mig"

De där snubbarna finns på fler ställen än nätet :meh:

Kaos. Annars är vi flera i min bekantskapskrets som varit med om ”säg att du är 14 år” och liknande.
En snubbe ville bli kallad pappa.
Man ba eh hejdå... 👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼
 
Hahahaha, så jävla skumt! Varför, varför, varför har man en bild på en vrålsnygg sportbil bland sina bilder om man inte äger bilen utan bara sett den på gatan?!

Screenshot_20191222_193151.jpg
 
Nej, väldigt få kvinnor använder bilder av bilar som kukförlängare på dejtingsiter.
Där handlar det mer om stretchingövningar som att exponera klyfta och till det naturligt pluta med läpparna.
Så är det säkert men där handlar det ju om tillgångar man ändå äger (även om man ser till att ta fördelaktiga bilder så att det framhävs). Här är det ju män som tar bild på något de inte är i närheten av att äga. Jättemärkligt!
 
Så är det säkert men där handlar det ju om tillgångar man ändå äger (även om man ser till att ta fördelaktiga bilder så att det framhävs). Här är det ju män som tar bild på något de inte är i närheten av att äga. Jättemärkligt!
Syftet är detsamma. Att få uppmärksamhet så att någon tar kontakt.

Vet inte varför, men kommer att tänka på den kvinna som jag under min datingperiod fick kontakt på HP(?), och efter träff dissade mig med förklaringen att hon "väntat att jag hade haft en fläskigare bil".


(Och nej, jag hade inte något foto på grannens Lamborghini i min uppsjö av beskrivande bilder ur mitt liv.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 961
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp