Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första steget är väl att få en match eller uppmärksamhet öht och då kan man ta till diverse knep. Om det sedan fungerar är en annan fråga men man tänker väl att det är större chans att det blir något om man får en match än om man får ett vänstersvep oavsett om man är ägare till bilen eller inte.
 
Ännu en som inte förstår att inget svar är också ett svar 🤦‍♀️

Screenshot_20191222_204723.jpg
 
Det där beteendet är så fascinerande, jag får också massor med såna och undrar om dom inte misstolkat trissreklamen "plötsligt händer det".

Just den här sorten är ju den värsta, som liksom kräver att man ska svara och blir arg när man inte gör det.
Ja exakt! Deras mail har en tendens att bli allt otrevligare ju fler de skickar, precis som att jag är skyldig att svara på deras dravel 🤦‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 996
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp