Det är ju svårt att skriva i gips. Om någon annan redan hunnit hjälpa honom.Inget svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju svårt att skriva i gips. Om någon annan redan hunnit hjälpa honom.Inget svar
Jag tänker snarare, man häpnar :
Inget svar
"
Jag har inte gjort illa mig, det skulle vara för skojs skull bara. Så behövs ingen läkare för det. Men strunt samma då. "
Jag som var säker på att det var autocorrect..."
Jag har inte gjort illa mig, det skulle vara för skojs skull bara. Så behövs ingen läkare för det. Men strunt samma då. "
Nu vet inte jag hur @pepp s och den här personens konversation sett ut innan. Men det här med att inleda med sin sexuella preferens eller kink är verkligen inte särskilt trevligt. Lite hyfs får man ju ha.Det är väl nån fetisch eller kink som människan har och hen var väl inte otrevlig på något sätt så varför göra narr av personen för det?
Nu vet inte jag hur @pepp s och den här personens konversation sett ut innan. Men det här med att inleda med sin sexuella preferens eller kink är verkligen inte särskilt trevligt. Lite hyfs får man ju ha.
Om det är en kink så är det väll njutning inblandat dvs något som är intimt. Det är ohyfsat att ta upp sådant med en person utan att signalera om det först. Jag går ju inte fram till någon på stan och frågar om de kan klia mig på ryggen eller killa mig under hakan. Det är helt enkelt inte ett uppförande som är rimligt.Ja men det är inget sexuellt eller otrevligt uttalat så jag förstår inte varför man ska göra narr av personen bara för att den vill bli gipsad och undrar om man vill göra det.
Ska jag sicka mina bilder på analys hos dig?Ok har analyserat sönder Tinder halva natten.
Snubbar som lägger ut kort på sig själv framför sin bokhylla. Har de arrangerat böckerna? Valt ut titlarna som exponeras. Kanske klistrat på bokryggar på en skiva som en kuliss? För att framstå som intressanta....? Har tagit en mängd printscreens och analyserat in i minsta detalj.
Ska jag sicka mina bilder på analys hos dig?
Om det är en kink så är det väll njutning inblandat dvs något som är intimt. Det är ohyfsat att ta upp sådant med en person utan att signalera om det först. Jag går ju inte fram till någon på stan och frågar om de kan klia mig på ryggen eller killa mig under hakan. Det är helt enkelt inte ett uppförande som är rimligt.
Jag är inte av åsikten att man inte ska prata om sex, preferenser eller liknande. Jag tycker mest det är märkligt att ta upp det väldigt tidigt och hyggligt slumpartat i en konversation.På sätt och vis kan det vara bra att vara öppen med det innan man ses. Samtidigt så kanske det inte behöver vara första raden man skriver i en konversation
Lite stelt blir det dock om man kommer hem till ngn och hen börjar strypa en till tonerna av Wagner. Jepp har hänt. Personen slutade dock när hen fick frågan ”vad är det frågan om!?” men det kan ju vara rimligt att checka av liknande preferenser innan man kör igång så att säga.
Jag är inte av åsikten att man inte ska prata om sex, preferenser eller liknande. Jag tycker mest det är märkligt att ta upp det väldigt tidigt och hyggligt slumpartat i en konversation.
För mig räcker det med att man tar upp det innan man agerar.Jag tycker att man bör vara tydlig med det iaf innan man ses, speciellt om man har preferenser utanför ”normen”. Sen som sagt kanske inte ta upp det i en inledande chatt såklart (om man inte redan i profilen varit tydlig med nivån).
Du kommer inte heller att se något svar från mig på den frågan.@tott Jag läste att du fick frågan, men jag har inte sett något svar. Tycker du Linnea Claesson gär fel när hon skärmdumpar dialoger/dickpics på @assholesonline ?
Varför inte då?Du kommer inte heller att se något svar från mig på den frågan.
För att jag inte vill, helt enkelt. För att jag har lämnat diskussionen som uppstod efter mitt första (andra?) inlägg i tråden bakom mig. Det verkar de flesta andra också ha gjort. Gör det du ocksåVarför inte då?