Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl nån fetisch eller kink som människan har och hen var väl inte otrevlig på något sätt så varför göra narr av personen för det?
 
Nu vet inte jag hur @pepp s och den här personens konversation sett ut innan. Men det här med att inleda med sin sexuella preferens eller kink är verkligen inte särskilt trevligt. Lite hyfs får man ju ha.

Ja men det är inget sexuellt eller otrevligt uttalat så jag förstår inte varför man ska göra narr av personen bara för att den vill bli gipsad och undrar om man vill göra det.
 
Ja men det är inget sexuellt eller otrevligt uttalat så jag förstår inte varför man ska göra narr av personen bara för att den vill bli gipsad och undrar om man vill göra det.
Om det är en kink så är det väll njutning inblandat dvs något som är intimt. Det är ohyfsat att ta upp sådant med en person utan att signalera om det först. Jag går ju inte fram till någon på stan och frågar om de kan klia mig på ryggen eller killa mig under hakan. Det är helt enkelt inte ett uppförande som är rimligt.
 
Ok har analyserat sönder Tinder halva natten.
Snubbar som lägger ut kort på sig själv framför sin bokhylla. Har de arrangerat böckerna? Valt ut titlarna som exponeras. Kanske klistrat på bokryggar på en skiva som en kuliss? För att framstå som intressanta....? Har tagit en mängd printscreens och analyserat in i minsta detalj.
Ska jag sicka mina bilder på analys hos dig?
 
Om det är en kink så är det väll njutning inblandat dvs något som är intimt. Det är ohyfsat att ta upp sådant med en person utan att signalera om det först. Jag går ju inte fram till någon på stan och frågar om de kan klia mig på ryggen eller killa mig under hakan. Det är helt enkelt inte ett uppförande som är rimligt.

På sätt och vis kan det vara bra att vara öppen med det innan man ses. Samtidigt så kanske det inte behöver vara första raden man skriver i en konversation ;)

Lite stelt blir det dock om man kommer hem till ngn och hen börjar strypa en till tonerna av Wagner. Jepp har hänt. Personen slutade dock när hen fick frågan ”vad är det frågan om!?” men det kan ju vara rimligt att checka av liknande preferenser innan man kör igång så att säga.
 
På sätt och vis kan det vara bra att vara öppen med det innan man ses. Samtidigt så kanske det inte behöver vara första raden man skriver i en konversation ;)

Lite stelt blir det dock om man kommer hem till ngn och hen börjar strypa en till tonerna av Wagner. Jepp har hänt. Personen slutade dock när hen fick frågan ”vad är det frågan om!?” men det kan ju vara rimligt att checka av liknande preferenser innan man kör igång så att säga.
Jag är inte av åsikten att man inte ska prata om sex, preferenser eller liknande. Jag tycker mest det är märkligt att ta upp det väldigt tidigt och hyggligt slumpartat i en konversation.
 
Jag är inte av åsikten att man inte ska prata om sex, preferenser eller liknande. Jag tycker mest det är märkligt att ta upp det väldigt tidigt och hyggligt slumpartat i en konversation.

Jag tycker att man bör vara tydlig med det iaf innan man ses, speciellt om man har preferenser utanför ”normen”. Sen som sagt kanske inte ta upp det i en inledande chatt såklart (om man inte redan i profilen varit tydlig med nivån).
 
@tott Jag läste att du fick frågan, men jag har inte sett något svar. Tycker du Linnea Claesson gär fel när hon skärmdumpar dialoger/dickpics på @assholesonline ?
 
Och så har vi de som bara är pang på rödbetan, första meddelandet från en man vars profil är helt tom. Ingen text, inga bilder.
Inte så lockande 🤦‍♀️

Meddelandet kom dessutom 20:59. Han tror/hoppas bergis på att jag är prostituerad.

Screenshot_20191222_074411.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 961
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp