R
Raderad medlem 68338
Herregud.
Tur att hon drog hem!
Eller hur?! Glad att hon är vid liv känner jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud.
Tur att hon drog hem!
En sak som jag är så less på, alla som hänvisar till personlighetstest. Ssssssnark! Jag skiter liksom i vad ett test på nätet säger om dig, är du skön så gillar jag dig ändå
Visa bifogad fil 42207
*och nunna!Gött, lägger till i min profil: ”enligt flera samstämmiga personlighetstest är jag psykopat”
Vad är ens INFJ-A? Hur utförs testerna? Får man papper/intyg på sin läggning?
*och nunna!
Hahaha vuxenmys, pin.
Haha det där var ju skitroligt. Ser framför mig hur han upprört skriker vid datornKlassikern som fortfarande toppar är ngt som skedde x antal år sedan.
Inleder konversation med snubbe. Han bara "kan jag få se helkroppsbild"?
Jag: "nej"
Han bara "okej, för jag har en väldigt stor erfarenhet av detta med nätdejting och har så att säga hängt här ett tag så vill inte spilla ngn nödvändig tid på att träffa tjejer som visar sig vara fula IRL".
Jag ignorerar...
Han bara "JAG VISSTE DET, DU ÄR TJOCK SOM ALLA ANDRA!!!"
Stelt även att skryta med hur stor erfarenhet man har av nätdejting och hur länge man befinnit sig på en dejtingsida. Enligt pålitliga uppgifter figurerar samma snubbe på Tinder än idag
Den här tråden befäster bara vad jag konstaterat tidigare... jag får INTE bli av med särbon på något vis för dejta igen törs jag inte ge mig på!
Tänkte på exakt samma sak!Vad är ens INFJ-A? Hur utförs testerna? Får man papper/intyg på sin läggning?
Fast på tinder kan personer bara skriva till dig om du har svept höger/matchat och du kan enkelt avmatcha om du inte vill prata vidare?Jag har testat tinder nån gång men nä tror inte att jag fixar dessa errr speciella herrar.
Påminner en del om när jag sålde en äldre passat och folk (läs män) fullständigt bombaderade med sms och ringde hysteriskt. Inte ville de lyssna heller på vad som faktiskt redan STOD I ANNONSEN
Om jag åter testar tinder ska jag prova med @Zinfernia s strategi
Vi kan vara hemska ihopJag saknar tinder ibland bara för att det är så roligt att skratta åt folk.
Ja, jag är en hemsk människa
”Jag är inte läkare men hänvisar till vårdguiden på 1177”
”Jag är inte läkare men hänvisar till vårdguiden på 1177”
Haha gud. Ska skriva det