Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klassikern som fortfarande toppar är ngt som skedde x antal år sedan.
Inleder konversation med snubbe. Han bara "kan jag få se helkroppsbild"?
Jag: "nej"
Han bara "okej, för jag har en väldigt stor erfarenhet av detta med nätdejting och har så att säga hängt här ett tag så vill inte spilla ngn nödvändig tid på att träffa tjejer som visar sig vara fula IRL".
Jag ignorerar...
Han bara "JAG VISSTE DET, DU ÄR TJOCK SOM ALLA ANDRA!!!"

:rofl:

Stelt även att skryta med hur stor erfarenhet man har av nätdejting och hur länge man befinnit sig på en dejtingsida. Enligt pålitliga uppgifter figurerar samma snubbe på Tinder än idag :angel: :p
 
Klassikern som fortfarande toppar är ngt som skedde x antal år sedan.
Inleder konversation med snubbe. Han bara "kan jag få se helkroppsbild"?
Jag: "nej"
Han bara "okej, för jag har en väldigt stor erfarenhet av detta med nätdejting och har så att säga hängt här ett tag så vill inte spilla ngn nödvändig tid på att träffa tjejer som visar sig vara fula IRL".
Jag ignorerar...
Han bara "JAG VISSTE DET, DU ÄR TJOCK SOM ALLA ANDRA!!!"

:rofl:

Stelt även att skryta med hur stor erfarenhet man har av nätdejting och hur länge man befinnit sig på en dejtingsida. Enligt pålitliga uppgifter figurerar samma snubbe på Tinder än idag :angel: :p
Män är mer rädda för att dejten ska visa sig vara tjock än att hon ska vara farlig 🤦‍♀️
 
Klassikern som fortfarande toppar är ngt som skedde x antal år sedan.
Inleder konversation med snubbe. Han bara "kan jag få se helkroppsbild"?
Jag: "nej"
Han bara "okej, för jag har en väldigt stor erfarenhet av detta med nätdejting och har så att säga hängt här ett tag så vill inte spilla ngn nödvändig tid på att träffa tjejer som visar sig vara fula IRL".
Jag ignorerar...
Han bara "JAG VISSTE DET, DU ÄR TJOCK SOM ALLA ANDRA!!!"

:rofl:

Stelt även att skryta med hur stor erfarenhet man har av nätdejting och hur länge man befinnit sig på en dejtingsida. Enligt pålitliga uppgifter figurerar samma snubbe på Tinder än idag :angel: :p
Hahaha vilken jävla merit att ha på cvt 🙈😂
 
Män är mer rädda för att dejten ska visa sig vara tjock än att hon ska vara farlig 🤦‍♀️

Uppdaterar med ny bild för klargörande:

A10AD635-2A45-4A63-8376-3CD5CDA42E90.jpeg
 
Tur jag lagt ner allt vad dejting heter, jag skulle nog inte varit så snabb med att slänga ut ex inser jag när jag läser vad ni hittar där ute. Han var trots allt en av de få som imponerade på mig med att hänga med i svängarna när jag hoppar bland olika ämnen som thuger och enkelbeckasin.
 
Ok har analyserat sönder Tinder halva natten.
Snubbar som lägger ut kort på sig själv framför sin bokhylla. Har de arrangerat böckerna? Valt ut titlarna som exponeras. Kanske klistrat på bokryggar på en skiva som en kuliss? För att framstå som intressanta....? Har tagit en mängd printscreens och analyserat in i minsta detalj.
 
Ok ytterligare en snabbanalys. Många män runt 55 är i kategorin:

Jobbar inom finans och är noga med att betona detta. Radar upp intressen som golf och segling. Lägger upp en bild där de sitter i din båt och bara råkar visa sin rolex. Avslutar klatchigt ”bor på Östermalm och trivs bra med det”.

Detta är ju 100% inflyttade medelklass-snubbar från småstad. Ingen annan hade varit så övertydlig 😅🤷🏼‍♀️ Ändå rätt kul fenomen!
 
Min kollega vill btw dela med sig av gårdagens Tinder-äventyr. Hon gick hem med en Tinderdejt som verkade lovande. Jag ville naturligtvis veta mer. Fick svaret:

”jag tappade viben ganska fort efter att vi kommit hem till honom dock. Han började prata om sina tre exflickvänner som dött på olika sätt...? Så jag taggade hem”

Rimligt ändå :rofl:
 
Min kollega vill btw dela med sig av gårdagens Tinder-äventyr. Hon gick hem med en Tinderdejt som verkade lovande. Jag ville naturligtvis veta mer. Fick svaret:

”jag tappade viben ganska fort efter att vi kommit hem till honom dock. Han började prata om sina tre exflickvänner som dött på olika sätt...? Så jag taggade hem”

Rimligt ändå :rofl:
Herregud.
Tur att hon drog hem!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 205
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 961
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp