Den här tråden befäster bara vad jag konstaterat tidigare... jag får INTE bli av med särbon på något vis för dejta igen törs jag inte ge mig på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Män är mer rädda för att dejten ska visa sig vara tjock än att hon ska vara farligKlassikern som fortfarande toppar är ngt som skedde x antal år sedan.
Inleder konversation med snubbe. Han bara "kan jag få se helkroppsbild"?
Jag: "nej"
Han bara "okej, för jag har en väldigt stor erfarenhet av detta med nätdejting och har så att säga hängt här ett tag så vill inte spilla ngn nödvändig tid på att träffa tjejer som visar sig vara fula IRL".
Jag ignorerar...
Han bara "JAG VISSTE DET, DU ÄR TJOCK SOM ALLA ANDRA!!!"
Stelt även att skryta med hur stor erfarenhet man har av nätdejting och hur länge man befinnit sig på en dejtingsida. Enligt pålitliga uppgifter figurerar samma snubbe på Tinder än idag
Hahaha vilken jävla merit att ha på cvtKlassikern som fortfarande toppar är ngt som skedde x antal år sedan.
Inleder konversation med snubbe. Han bara "kan jag få se helkroppsbild"?
Jag: "nej"
Han bara "okej, för jag har en väldigt stor erfarenhet av detta med nätdejting och har så att säga hängt här ett tag så vill inte spilla ngn nödvändig tid på att träffa tjejer som visar sig vara fula IRL".
Jag ignorerar...
Han bara "JAG VISSTE DET, DU ÄR TJOCK SOM ALLA ANDRA!!!"
Stelt även att skryta med hur stor erfarenhet man har av nätdejting och hur länge man befinnit sig på en dejtingsida. Enligt pålitliga uppgifter figurerar samma snubbe på Tinder än idag
Män är mer rädda för att dejten ska visa sig vara tjock än att hon ska vara farlig
Jamen det där sista får ju en att absolut falla för honom och vilja börja prata med honom
Jag skulle skratta dem rakt upp i ansiktet om de beter sig så här, kan du arrangera ett möte?Skratta bakom ryggen, kollektivt dessutom, är ok?? Driva med någon är ok??
Löjligt!
Ja, visst är det en löjlig karl!Löjligt!
Törnis, jag glömde ju den stora frågan! Swipade du höger?
Vem f**n vill nakenkramas med det?
Herregud.Min kollega vill btw dela med sig av gårdagens Tinder-äventyr. Hon gick hem med en Tinderdejt som verkade lovande. Jag ville naturligtvis veta mer. Fick svaret:
”jag tappade viben ganska fort efter att vi kommit hem till honom dock. Han började prata om sina tre exflickvänner som dött på olika sätt...? Så jag taggade hem”
Rimligt ändå