Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker det här var ett helt normalt meddelande. Varför göra narr? Riktigt fult faktiskt.
För att det är så jävla äckligt och patetiskt när gamla män skriver, fastän jag klart och tydligt skrivit på min presentation att jag inte är intresserad av någon som är gammal nog att vara min farsa. Om de kan med att ta kontakt trots att de så uppenbart inte alls är vad jag söker tycker jag faktiskt att de kan få finna sig i att jag gör narr av de anonymt.
 
Bra att han skrev att han är 48. Av större delen av texten att döma hade jag gissat på 14 🤦‍♀️

Screenshot_20191223_073707.jpg
 
För att det är så jävla äckligt och patetiskt när gamla män skriver, fastän jag klart och tydligt skrivit på min presentation att jag inte är intresserad av någon som är gammal nog att vara min farsa. Om de kan med att ta kontakt trots att de så uppenbart inte alls är vad jag söker tycker jag faktiskt att de kan få finna sig i att jag gör narr av de anonymt.
Jaha, jag trodde det var ett klipp ur random presentation.
 
Jag hänger mest på badoo men kan inte påstå att de meddelanden jag får är speciellt mycket bättre än dem @Zinfernia får :)

Sen ska vi antagligen inte gnälla utan vara snälla mot männen men jag förstår inte varför? Detta är ju vad många får utstå som hetro kvinna på en dejtingsajt (nej inte alla).
Jag tycker klimatet börjar ändra sig och metoo är faktiskt en del av det. Sluta försvara dessa män som inte förstår gränser?

Svaret är allmänt men jag är så jävla less på "men han menar inget ont med att vara 67år och skriva till en tjej i 30års åldern!!"
Ser han inte? Är han inte läskunnig?
 
Jag hänger mest på badoo men kan inte påstå att de meddelanden jag får är speciellt mycket bättre än dem @Zinfernia får :)

Sen ska vi antagligen inte gnälla utan vara snälla mot männen men jag förstår inte varför? Detta är ju vad många får utstå som hetro kvinna på en dejtingsajt (nej inte alla).
Jag tycker klimatet börjar ändra sig och metoo är faktiskt en del av det. Sluta försvara dessa män som inte förstår gränser?

Svaret är allmänt men jag är så jävla less på "men han menar inget ont med att vara 67år och skriva till en tjej i 30års åldern!!"
Ser han inte? Är han inte läskunnig?
Jamen precis. Jag får ofta höra "meeen, varför blockar du inte istället? Varför svarar du på deras meddelanden?", och varför inte? Varför ska jag vara den som backar och är "snäll"? Jag är hellre drygare än någonsin och driver järnet med de stackars männen som inte förstår bättre.
 
Jag hänger mest på badoo men kan inte påstå att de meddelanden jag får är speciellt mycket bättre än dem @Zinfernia får :)

Sen ska vi antagligen inte gnälla utan vara snälla mot männen men jag förstår inte varför? Detta är ju vad många får utstå som hetro kvinna på en dejtingsajt (nej inte alla).
Jag tycker klimatet börjar ändra sig och metoo är faktiskt en del av det. Sluta försvara dessa män som inte förstår gränser?

Svaret är allmänt men jag är så jävla less på "men han menar inget ont med att vara 67år och skriva till en tjej i 30års åldern!!"
Ser han inte? Är han inte läskunnig?
Skriver du till mig nu? Eller har nån alls skrivit det du säger?
 
Stackars den här 70-åringen som inte förstår att det är olämpligt att flirta med någon som är mer än hälften så gammal 🤦‍♀️

Han begriiiiiiper ju bara inte bättre!

Screenshot_20191223_085001.jpg
 
Ang ålder. @Zinfernia hade ju som jag förstår det uttryckligen avtackat sig män dubbelt så gamla som henne. Då är det ju hyfsat olustigt att en 70-åring börjar skriva.
Sen är det ju enligt mig också såklart HELT JÄVLA OACCEPTABELT att han DESSUTOM skriver "hihi" :nailbiting: VAD ÄR DET FRÅGAN OM??? :arghh:

Personligen har jag svårt för yngre män. Känner noll intresse mer än förströelse på sin höjd. I somras hade en snubbe i huset (Paradise Hotel-snubbe även) fest med likasinnade. Träffade på ett gäng otroligt groomade snubbar i 20-års åldern. En snubbe bara "tjeeeeena tjejen, ska du komma över och spela lite beer-pong"?
Detta sa han med ett colgate-leende, samtidigt som han bröstade upp sina 165 cm långa vältränads SATS-kropp. Jag bara "nej tack". Han bara: "och vad gör du ikväll då". Jag bara: "Läser Virgina Wolf"
Han ba ok...
 
Ang ålder. @Zinfernia hade ju som jag förstår det uttryckligen avtackat sig män dubbelt så gamla som henne. Då är det ju hyfsat olustigt att en 70-åring börjar skriva.
Sen är det ju enligt mig också såklart HELT JÄVLA OACCEPTABELT att han DESSUTOM skriver "hihi" :nailbiting: VAD ÄR DET FRÅGAN OM??? :arghh:

Personligen har jag svårt för yngre män. Känner noll intresse mer än förströelse på sin höjd. I somras hade en snubbe i huset (Paradise Hotel-snubbe även) fest med likasinnade. Träffade på ett gäng otroligt groomade snubbar i 20-års åldern. En snubbe bara "tjeeeeena tjejen, ska du komma över och spela lite beer-pong"?
Detta sa han med ett colgate-leende, samtidigt som han bröstade upp sina 165 cm långa vältränads SATS-kropp. Jag bara "nej tack". Han bara: "och vad gör du ikväll då". Jag bara: "Läser Virgina Wolf"
Han ba ok...
Men ja! "Jag söker dig som inte är gammal nog att vara min pappa" står uttryckligen på min presentation och 70-åringarna bara "OOOOOKEY, hon vill ha gubbkuk!"?!

Det är lugnt Törnis, jag kan ta de yngre! Jag träffar ändå bara på modellsnygga 23-åringar, även om jag aldrig aktivt söker så ungt. (Jag har aldrig nånsin tagit det första steget med någon som är så ung, raggar dem på mig är det en annan grej)
Säg inte att du bor i samma hus som en PH-grabb?! Du måste berätta vem :rofl:
 
Men ja! "Jag söker dig som inte är gammal nog att vara min pappa" står uttryckligen på min presentation och 70-åringarna bara "OOOOOKEY, hon vill ha gubbkuk!"?!

Det är lugnt Törnis, jag kan ta de yngre! Jag träffar ändå bara på modellsnygga 23-åringar, även om jag aldrig aktivt söker så ungt. (Jag har aldrig nånsin tagit det första steget med någon som är så ung, raggar dem på mig är det en annan grej)
Säg inte att du bor i samma hus som en PH-grabb?! Du måste berätta vem :rofl:

Skickar ett Pm 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 996
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp