Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och om någon, av någon anledning, tycker synd om den här mannen: Feel free. Jag gör det inte!
Men fyfan vad grisigt beteende.
Det är inte bara på dejtingsajter man får konstiga svar..
Även ringt en kille som hade en gård med ett extra hus. Han sa att det var viktigt att man stod ut med hans sjuka humor och sen berättade han att han säljer sexleksaker. Sen frågade han om jag brukar använda sexleksaker... sen la jag på
Men fyfan vad grisigt beteende.
Det är därför Jag inte la ut ngn annons på Blocket när jag letade bostad, jag orkade inte ta itu med äcklen.Ja det är tråkigt att man inte ens kan göra en annons om bostad utan att få äckliga förslag.
Även en annan man som skrivit/ringt och vill att jag bor hos honom. Han är ”så ensam”
Jag sålde några vitrinskåp åt min pappa för något år sen. En man i 40-årsåldern kom och hämtade och betalade. Sen skickade han ”hemma nu, skåpen höll hela vägen ” ewwJag la ut en bil på Facebook, och fick förfrågan om dejt på messenger...
Var det en allmän pik eller finns det alltså någon person här som tyckt synd om dessa män?Och om någon, av någon anledning, tycker synd om den här mannen: Feel free. Jag gör det inte!
Visa bifogad fil 42667
Var det en allmän pik eller finns det alltså någon person här som tyckt synd om dessa män?
Fast det där med att tycka synd om har misstolkats och förvrängts under trådens gång - mest med vilje...men det bjuder jag på. Håna på!Ja det var folk som tyckte synd om dessa män för att deras meddelanden skrattades åt här.
En pik till mig var detVar det en allmän pik eller finns det alltså någon person här som tyckt synd om dessa män?
Det tog förresten slut med mannen som skickade blommor hela tiden
Han gav upp när jag aldrig svarade!
Visa bifogad fil 42487
Japp, det är det! Den får symbolisera hela vår kärlekshistoriaÄr det en ledsen blomma jag ser på sista bilden
Hmm, nej, jag kan nog inte komma på en enda fråga. All relevant info står ju i presentationen. Något mer behöver man väl egentligen inte veta?
Visa bifogad fil 42717