Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här kan ju inte bli annat än mysigt! (Man 68 år. Synd att han inte översatte "spelare" till "player", det hade gjort min dag )
Visa bifogad fil 42775
Och här har vi ännu en "ungdomlig" man. Han är 54 och tycker att kvinnor i åldern 18-40 matchar honom bäst
Visa bifogad fil 42760
Ligga på hotell?Det här kan ju inte bli annat än mysigt! (Man 68 år. Synd att han inte översatte "spelare" till "player", det hade gjort min dag )
Visa bifogad fil 42775
Grattis.
Grattis.
Det här kan ju inte bli annat än mysigt! (Man 68 år. Synd att han inte översatte "spelare" till "player", det hade gjort min dag )
Visa bifogad fil 42775
Grattis.
Äh, det där är ju rena skitmeddelanden. Jag tycker inte att jag är särskilt vacker men även om jag hade varit det hade det känts löjligt att få en massa komplimanger från män som bara ser till det yttre. Dessutom förväntas jag bli glad och smickradKänner mig nästan lite ful. Har fått max 20 sånna meddelande på 4 år av nätdejting
Min maxgräns nåddes tidigt i den presentationenAvdelning "Hur många gånger kan jag få in mysa i min presentation?"
Äh, det där är ju rena skitmeddelanden. Jag tycker inte att jag är särskilt vacker men även om jag hade varit det hade det känts löjligt att få en massa komplimanger från män som bara ser till det yttre. Dessutom förväntas jag bli glad och smickrad
Här är mina!
Här är mina!
Tror att jag är ett troll! eller ful som en olycka!
Just det, inga män! det är en klar förbättring, kan rekommenderas! Om man inte vill träffa mig!Eller så har du inte desperata män som skriver till dig?
Äh, det där är ju rena skitmeddelanden. Jag tycker inte att jag är särskilt vacker men även om jag hade varit det hade det känts löjligt att få en massa komplimanger från män som bara ser till det yttre. Dessutom förväntas jag bli glad och smickrad
Jag upplevde samma sak på Tinder så det är nog inte bara begränsat till HP. Badoo har jag aldrig testat.Jag förstod att det är skitmeddelanden och självklart inget man vill ha (om man är vid sina sinnens fulla bruk)
Bara en reflektion över att jag inte på långa vägar råkat ut för dessa meddelanden i den här utstäckningen.
Men som jag nämnde tidigare så upplevde jag just HP (och även badoo) som rena slasksajter.
Jag upplevde samma sak på Tinder så det är nog inte bara begränsat till HP. Badoo har jag aldrig testat.
Den gemensamma nämnaren är män, inte sajt