Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar oftast regna komplimanger om utseende från tjejer som letar tredjepart till trekant med deras pojkvänner trots att jag skrivit specifikt att jag inte är intresserad av sådana erbjudanden.
 
Jag svarade aldrig på den typen av meddelanden. Bara blockade direkt. Anmälde om det var något olämpligt.
Just HP var ju rent bedrövligt. Så var inte sajten för 6 år sen. Jag gissar att de där puckona som skulle vara chanslösa på sajter som kräver ömsesidigt gillande har sitt tillhåll där för att det är både gratis och fritt att skriva till vem som helst :meh:
Svarar inte heller, blockar och anmäler. Måste dock säga att jag upplever HP som helt okej faktiskt, har träffat de vettigaste männen där. Men jag lyckas nog sålla bort en del män genom min presentation, så slipper nog de värsta. Badoo är värst gällande sexsnack.
 
Hmmm, det här var eh, uppfriskande. Första meddelandet från random snubbe.

Han kan ha tagit några nubbar för mycket? 🤔

Screenshot_20191226_232946.jpg
 
Alltså vad ÄR det här jag läser?! Jag blir helt trött! Trött på framförallt män, hur fan dom beter sig, sina presentationer som jag får ont i magen av, och vad tror dom?!

Är också road, samtidigt som jag är så less!

Jag pendlar mellan att jag vill ta en vinkväll, hosta igång min tinder så jag kan checka läget med egna ögon, och fnissa hysteriskt , samtidigt som jag vill glömma ALLT vad män och dejtningsajter heter och bara bli en crazy doglady och gå i celibat.

Orkar framförallt inte med män som ska ”mysa, älska, hihi, hehe” osv osv och JAG,JAG,JAG!

Nä fyfan vad mansbitter jag blev nu känner jag!:angel:
 
Alltså vad ÄR det här jag läser?! Jag blir helt trött! Trött på framförallt män, hur fan dom beter sig, sina presentationer som jag får ont i magen av, och vad tror dom?!

Är också road, samtidigt som jag är så less!

Jag pendlar mellan att jag vill ta en vinkväll, hosta igång min tinder så jag kan checka läget med egna ögon, och fnissa hysteriskt , samtidigt som jag vill glömma ALLT vad män och dejtningsajter heter och bara bli en crazy doglady och gå i celibat.

Orkar framförallt inte med män som ska ”mysa, älska, hihi, hehe” osv osv och JAG,JAG,JAG!

Nä fyfan vad mansbitter jag blev nu känner jag!:angel:
Med rätt tycker jag,
Jag har fått en insikt i hur andra män beter sig.
bra lektion att se.
 
Alltså vad ÄR det här jag läser?! Jag blir helt trött! Trött på framförallt män, hur fan dom beter sig, sina presentationer som jag får ont i magen av, och vad tror dom?!

Är också road, samtidigt som jag är så less!

Jag pendlar mellan att jag vill ta en vinkväll, hosta igång min tinder så jag kan checka läget med egna ögon, och fnissa hysteriskt , samtidigt som jag vill glömma ALLT vad män och dejtningsajter heter och bara bli en crazy doglady och gå i celibat.

Orkar framförallt inte med män som ska ”mysa, älska, hihi, hehe” osv osv och JAG,JAG,JAG!

Nä fyfan vad mansbitter jag blev nu känner jag!:angel:
Japp. Varenda gång jag får för mig att det vore trevligt att träffa någon så behöver jag bara öppna valfri dejtingsite för att ganska omgående känna "nä"
 
Med rätt tycker jag,
Jag har fått en insikt i hur andra män beter sig.
bra lektion att se.

Jag tänkte faktist tagga dig och säga att du inte skulle ta åt dig, sen funderade jag på om det fanns fler män än du här i tråden så då blev jag fundersam hur jag skulle göra. Tillslut så gasade jag upp mig till den nivån att jag tom tryckte ganska aggressivt här på mobilen, så då glömde jag bort det helt!:angel:

Men du ska som sagt inte ta åt dig! Tycker du verkar vara en väldigt omtänksam och respektfull man!:bow:
 
Jag tänkte faktist tagga dig och säga att du inte skulle ta åt dig, sen funderade jag på om det fanns fler män än du här i tråden så då blev jag fundersam hur jag skulle göra. Tillslut så gasade jag upp mig till den nivån att jag tom tryckte ganska aggressivt här på mobilen, så då glömde jag bort det helt!:angel:

Men du ska som sagt inte ta åt dig! Tycker du verkar vara en väldigt omtänksam och respektfull man!:bow:
Tack, jag tar inte åt mig.
jag blir bara sur på alla män som bara förstör för för sig själva och andra män. som gör att kvinnor inte orkar eller vill svara när man hittar någon man är intresserad av.
För man får svar på max 1 av 20 kontakt försök.
och nästa alla är tack men nej tack.
och jag förstår varför.
 
Tack, jag tar inte åt mig.
jag blir bara sur på alla män som bara förstör för för sig själva och andra män. som gör att kvinnor inte orkar eller vill svara när man hittar någon man är intresserad av.
För man får svar på max 1 av 20 kontakt försök.
och nästa alla är tack men nej tack.
och jag förstår varför.
Hur mycket mail får du? Det vore väl annars det rimligaste att bara låta kvinnorna skriva först så slipper du känna att du irriterar andra och de får färre som skriver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 209
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 999
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp