Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lystring!!! Vill härmed säga att ALLA konstiga mail från män nu är förlåtna!
Det finns verkligen guldkorn bland det manliga släktet också!

Jag fick precis det här från en 21-åring :angel: :rofl:
Visa bifogad fil 42850

Ser ändå framsteget med förmågan att använda skiljetecken och att det inte förekommer stavfel. Jag har förundrat mig tidigare i tråden angående hur testosteron verkar vara en stark faktor gällande stavfel, oförmåga att förstå att språket består av både versaler och gemener och att vi har skiljetecken som hjälper förståelsen. Borde forskas mer på. Eller är det ett särskilt dejtingspråk som anbefaller detta?
 
Ja du, "gubben", inte fan sitter jag och skriver creepy meddelanden till personer som är typ 15 år yngre i alla fall 🤦‍♀️

Screenshot_20191227_221132.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 996
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp