Haha jasså, av vilken anledning? Han såg rätt bra ut, men lite smått galen också
Weirdos är de bästa
Jag hade ju en bild med yxan i min press
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jasså, av vilken anledning? Han såg rätt bra ut, men lite smått galen också
Precis min humor.Stötte på denna presentationen nyss
"Landstingsanställd massmördare som tänjer på djurskyddslagen med antibiotika och parasitläkemedel. Min längd är ett palindrom."
Lystring!!! Vill härmed säga att ALLA konstiga mail från män nu är förlåtna!
Det finns verkligen guldkorn bland det manliga släktet också!
Jag fick precis det här från en 21-åring
Visa bifogad fil 42850
Samma här. Kul ju!Om han var snygg hade jag gett superlike på den
Icke ironisk.
Visa bifogad fil 42901
Någon som vill hjälpa mig klura ut vad den här killen försöker säga med sin profilbild?
Känns som att mitt budskap inte riktigt nådde fram hela vägen!
Här är mina!
Tror att jag är ett troll! eller ful som en olycka!
Stor yvig buske?Visa bifogad fil 42901
Någon som vill hjälpa mig klura ut vad den här killen försöker säga med sin profilbild?
Fy fan, aldrig i livet att jag skulle kunna förmå mig att dejta någon som sysslar med djurförsök.Är det någon som jobbar med labbdjur då alltså en biokemist kanske?
Jag måste börja träna mer kondition om jag ska orka läsa såna här presentationer!
Visa bifogad fil 42745
Har jag gjort! Och vi är gortfaranse vänner! Tro eller ej. Men gjorde inte själva djurförsöken utan mer skötseln runt omkring. Vegetarian och icke rökare !!!Fy fan, aldrig i livet att jag skulle kunna förmå mig att dejta någon som sysslar med djurförsök.
Inte visste jagatt du var så POETISK
Kanske dålig täckning ??!Språket fortsätter att imponera. Hur dåligt kan det bli med minutintervall?
Jag har oanade talanger Jag är dock osäker på om det kulturella går hem i den här stugan. Jag kanske skulle ha rimmat istället?Inte visste jagatt du var så POETISK
Limerick?Jag har oanade talanger Jag är dock osäker på om det kulturella går hem i den här stugan. Jag kanske skulle ha rimmat istället?