Märkliga saker som händer på dejtingsajter (utbruten från Dejtingtråden 27)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att han skickar till dig trots att du skrivit att du inte vill dejta någon med barn är respektlöst. Men ett svar i den stil du gett är förbi respektlöst...

Det du skrivit till mannen med den 14-åriga sonen är ju däremot ett kul svar.
Och jag är så less på att få mail från singelpappor som inte bryr sig om att läsa presentationen att jag faktiskt ger blanka fan i om det var över gränsen eller ej 🤷‍♀️
Jag ska nog sätta in det i presentationen, "ni som har barn sen innan ser jag som skadat gods och är således inte intressant".
 
Den här presentationen är spännande ändå:
Visa bifogad fil 42991
Vad tänker han ska hända efter den där första promenaden, om han inte vill gå på dejter? :rofl: Blir väldigt nyfiken på hur många som nappar på upplägget.. han var väldigt ”klassiskt snygg” dock, så beror kanske på hur många som läser presentationen...
Den där lät ju som en kille i min smak :up:
Ska jag någon gång lägga in en "annons" så kan jag kopiera hans rakt av!
 
Blir ni sugna? :D
Screenshot_20191229-155905_Badoo.jpg
 
Jag förstår att du känner så. Men jag kan också tycka att det är trist att kalla folk för skadat gods.
Jag tycker också formuleringen indikerar att det är ett fel som ligger hos dem. Att själva förekomsten av faderskapet är dåligt.
När det handlar om att din preferens är att de inte ska ha barn. Då är det bättre med ord som fokuserar detta att de ligger utanför din intressesfär.
Och jag som blir dränkt i mail från singelpappor fastän jag uttryckligen undanbett mig någon med barn är så less att jag lätt kan kalla dem så utan minsta tvekan 🤷‍♀️ jag tycker att det är galet respektlöst att inte läsa igenom någons presentation innan man skriver och om jag själv hade gjort en sådan tabbe hade jag skämts ordentligt och förstått det fullt ut om jag hade fått ett otrevligt mail tillbaka.
 
Jag är tydlig med att äldre män är helt och totalt ointressanta och de flesta respekterar det, men så finns det ju de där "stjärnskotten" då..

Rubrik

Innehållet
Hej jag är en fräch man som villakunder bekant med dig
Får jag skriva och presentera mig

Ingen bild, ingen info, äldre och uppenbarligen tror han att det mailet ska få mig intresserad :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Stefffie
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 207
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 961
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp