Jag tror inte han tar ironin!
Inte jag heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huuuuur kunde ni tro det?!Inte jag heller
Men är inte 28 cm kort för en arm?
Det där med sarkasm är svårt när man har annat att fokusera på
Desperat? Typ "vi letar inte efter samma sak men jag vill ändå ge det en chans, den magiska fen kanske kommer och svingar sitt trollspö och hoppsan hejsan så blir vi en perfekt match"?
Alltså? Vad vill människan?
Desperat? Typ "vi letar inte efter samma sak men jag vill ändå ge det en chans, den magiska fen kanske kommer och svingar sitt trollspö och hoppsan hejsan så blir vi en perfekt match"?
Han vill väl ligga och tänker att du kanske kan vara öppen för det om han lindar in det...
Alltså? Vad vill människan?
Han vill väl ligga och tänker att du kanske kan vara öppen för det om han lindar in det...
Ja, men om han sagt rakt ut att han bara vill ligga så hade du väl antagligen inte fortsatt skriva med honom?Mm.. det kan vara så men då vill jag att han säger det. Det ska linda in det så förbannat ibland.
Ja, men om han sagt rakt ut att han bara vill ligga så hade du väl antagligen inte fortsatt skriva med honom?
Verkligen! Och E på ironiuppfattningHan får ju A på ihärdighet iaf @Zinfernia
Sorry, mina fördomar som visade näsan! Och jag håller med, hur svårt ska det vara att ara vara rak liksom?Grejen är att jag skrev innan att jag inte är ute efter ett förhållande nu och att jag inte vill ha barn. Så jag tror det mer är jag som är ute efter ligga än han, så jo
Men jag vill inte ligga med någon som inte ens kan skriva att de vill det, hur fan ska vi kunna ligga då?