Radera? Blocka?Jag tänkte skicka en kaktus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Radera? Blocka?Jag tänkte skicka en kaktus
Varför skulle jag? Jag skrattar ju bara och skiter i att svaraRadera? Blocka?
Jag skulle tro att det är en av hans starkaste talanger
vad fint han kan trycka på tangenter!
TroligenJag skulle tro att det är en av hans starkaste talanger
Keep going, keep going...
Keep going, keep going...
Visa bifogad fil 41692
(undrar hur många kvinnor han beter sig så mot? Och vad gör han när blommorna tar slut? Börjar skicka flaggor? )
Han driver väl med dig, liksom du gör med honomKeep going, keep going...
Visa bifogad fil 41692
(undrar hur många kvinnor han beter sig så mot? Och vad gör han när blommorna tar slut? Börjar skicka flaggor? )
Jag tycker det är ovanligt med killar med den självdistansen, så det är en högoddsare Det är iaf ett attraktivt karaktärsdragHan driver väl med dig, liksom du gör med honom
Säkert! Märkligt är det ändå, jag har aldrig svarat på något av hans meddelanden, jag har inte gillat hans bilder eller något annat som han skulle kunna tolka som intresse från min sida. Hur kul kan det vara att skicka meddelanden till nån som inte ger minsta lilla tillbaka liksom?Han driver väl med dig, liksom du gör med honom
Va? Att skicka virtuella blommor till någon dag efter dag trots bristen på svar skulle jag inte kalla för varken självdistans eller attraktivt karaktärsdrag. Snarare allmänt puckat baraJag tycker det är ovanligt med killar med den självdistansen, så det är en högoddsare Det är iaf ett attraktivt karaktärsdrag
Nä! Inte alls, det är väl ingen självdistans Nä, jag trodde @tott syftade på att han drog det ett varv till. Men jag kan ha tolkat felVa? Att skicka virtuella blommor till någon dag efter dag trots bristen på svar skulle jag inte kalla för varken självdistans eller attraktivt karaktärsdrag. Snarare allmänt puckat bara
...och jag trodde igen att @Zinfernia hade svarat nåt. Misstog mig tydligen.Nä! Inte alls, det är väl ingen självdistans Nä, jag trodde @tott syftade på att han drog det ett varv till. Men jag kan ha tolkat fel
Wow, eller något
Jag tror inte han tar ironin!