Zinfernia
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar inte vara något problem med volymen, men kvaliteten är tveksam.@athena_arabians Han höjer sitt betyg ytterligare i ämnet ihärdighet. Nu ligger han på A+!
Visa bifogad fil 42104
Jag kan inte låta bli att fundera på hur en sådan man fungerar utanför dejtingappen. Hur kommunicerar han i sitt yrkesliv, hur agerar han på en familjemiddag, har han körkort, har han förutsättningar att ta sig till en livsmedelsbutik och handla självständigt? Förmår han att sköta sin hygien? Går beteendet kanske i skov och han är fullt normal ibland? Många är frågorna.Bild 2:
Han tar väl upp telefonen och visar sitt ointresse.Jag kan inte låta bli att fundera på hur en sådan man fungerar utanför dejtingappen. Hur kommunicerar han i sitt yrkesliv, hur agerar han på en familjemiddag, har han körkort, har han förutsättningar att ta sig till en livsmedelsbutik och handla självständigt? Förmår han att sköta sin hygien? Går beteendet kanske i skov och han är fullt normal ibland? Många är frågorna.
Ja verkligen, ämnet "män på dejtingsajter" förtjänar snart en egen tråd Nu har jag ingen erfarenhet av hur kvinnor beter sig på dejtingsajterna så det kanske är lika illa åt andra hållet.
Trevligt sätt att inleda på förresten. Det finns nog en anledning till varför han fortfarande är (och lär förbli) singel.
Ja faktiskt! Det finns många som fullt förståeligt fortfarande är singlarTänker spontant att män på dejtingsidor är märkliga rent allmänt.
Som om det inte vore nog med att han har valt ut mig för att bli hans "princessa"En man som skriver ”hihi”? Herregud....
Ja faktiskt! Det finns många som fullt förståeligt fortfarande är singlar
Som om det inte vore nog med att han har valt ut mig för att bli hans "princessa"
Avskyr folk överlag som inte vet hur man skriver prinSessa eller prinSesstårtaJa faktiskt! Det finns många som fullt förståeligt fortfarande är singlar
Som om det inte vore nog med att han har valt ut mig för att bli hans "princessa"
Hahahaha ja alltså jag tycker att det som är roligast med att hänga på dejtingsidorna inte är att försöka hitta the love of my Life, det är att få skratta åt män i allmänhetLoooool. Snubbar som använder smileys och bara ”heeeej tjejen” följt av ngn menlös fras som ”hur var din helg”?
Gud tillåt mig att
Roligast är ju även snubbar som beskriver sig själv som ”okomplicerade” och ”lättsamma”. Och betonar att deras vänner tycker att de har enormt rolig humor. Intresselampan tänds ju inte direkt
Hmmm… jag borde alltså swipa höger på Edward Blom om jag träffar på honom på Tinder?Har en mkt inaktiv Tinder, mest för förströelse. Har nog inte lajkat ngn på minst ett år
Har där skrivit tydligt att jag inte tycker att varken karriären eller träning på Sats är livet. Vidare klargör jag att jag inte är speciellt driven som person, inte uppskattar "ljust och fräscht" och närmast skulle beskriva mig själv som den kvinnliga versionen av Edward Blom. Samt att jag inte skaffat 18 katter ÄN men överväger det inom snar framtid.
Varför skulle jag? Det är mycket roligare att garva åt det och lägga upp det till allmän beskådanVarför blockar en inte tjatisarna?
Hmmm… jag borde alltså swipa höger på Edward Blom om jag träffar på honom på Tinder?