Komsi komsi. Smaka bara en liiiiten bit. Helt ofarligt. Jag loooooovar....Kan! Inte! Stå! Emot! Frestelsen!
Jag är nog dömd att ta hissen ner när jag trillar av pinn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Komsi komsi. Smaka bara en liiiiten bit. Helt ofarligt. Jag loooooovar....Kan! Inte! Stå! Emot! Frestelsen!
Jag är nog dömd att ta hissen ner när jag trillar av pinn...
Komsi komsi. Smaka bara en liiiiten bit. Helt ofarligt. Jag loooooovar....
Jupp helt säker. En liten bit har aldrig skadat någon.......Ja fast... Okej kanske bara en bit... Säker på att det är okej? bara en liiiiten bit då...
Jupp helt säker. En liten bit har aldrig skadat någon.......
Men givetvis fungerar det lille vän. Så gör väl alla. Eller?En liten bit är ju harmlöst, visst? Och jag är stark, jag kommer kunna sluta! Jag kan ju köpa hem chokladen och bara äta en ruta per dag, det lär väl funka?
Men givetvis fungerar det lille vän. Så gör väl alla. Eller?
Nå @Hallon skall jag komma upp med en chokladkaka? Står utanför din portuppgång...
Jag är på väg......Du är så vis!
Välkommen upp! Du får guida mig genom min första chokladtripp!
Jag är på väg......
Å men lilla vän har du inte förstått att jag är själv?Lysande!
Då kan vi ta hissen ner till värmen tillsammans sen, för tro inte för en sekund att jag inte tar med dig i fallet!
Å men lilla vän har du inte förstått att jag är själv?
Men nu har du redan bjudit in mig så nu är det försent för dig. Mohaaaaaaaaaa
För sent lilla vän, för sent....
*Låser dörren och gömmer mig under täcket*
För sent lilla vän, för sent....
Slutet är redan förbi. Du har bara inte märkt det änDoften av choklad blir bara starkare och starkare, slutet är nära!!
Slutet är redan förbi. Du har bara inte märkt det än
Om så är fallet så finns det väl bara en sak att göra, frossa choklad medans jag kan!
Kan heller inte stå emot . Har köpt en ny Japp kakaKan! Inte! Stå! Emot! Frestelsen!
...