Gammeln
Trådstartare
Då har 185g förpassats ner i magenHaha då är det nog säkrast att avstå!Fast det kanske redan är försent, jag känner redan att habegäret växer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då har 185g förpassats ner i magenHaha då är det nog säkrast att avstå!Fast det kanske redan är försent, jag känner redan att habegäret växer
![]()
Neeeeeej!!!! Spring medan du kan!!!!!!Haha då är det nog säkrast att avstå!Fast det kanske redan är försent, jag känner redan att habegäret växer
![]()
Hmmm. Skall inte dom stora vara på 200g?Då har 185g förpassats ner i magen. Villa ha mer...
![]()
Jo så var det förr på den gamla goda tiden. Istället för att höja priset så gör man dom mindreHmmm. Skall inte dom stora vara på 200g?
Men, men så får dom ju inte göra!!!!Jo så var det förr på den gamla goda tiden. Istället för att höja priset så gör man dom mindre![]()
Jag kommer inte ut så ofta![]()
Neeeeeej!!!! Spring medan du kan!!!!!!
Nej inte åt det hållet!!! Du skall springa bort från affären inte till affären![]()
Nja...om hemtjänsten ska handla åt en så kostar det 150kr extra om det är mer än 10 varor. Så man får prioriteraMen kan du inte beställa av Hemtjänsten eller nån ?
Alltså, vänta lite nu här. Jag varnade dig ju!!!!!!
Men har du lite tur så är du lika konstig (imun?) som @Gammeln och tycker inte om den!
Ja, ja skyll på mig bara. Jag är ju bara en oskyldig budbärareVarningen var meningslös, jag är för svag för frestelser!!! Du kan ju inte skylta med såna tunga grejer helt öppet såhär hur som helstWith great powers comes great responsibility!
Jag hoppas att jag har liknande smaklökar som @Gammeln, annars vet jag inte hur det här ska sluta!![]()
Ja, ja skyll på mig bara. Jag är ju bara en oskyldig budbärare
Mohaaaaaaaa(ännu en själ som hamnar på ett varmt ställe inom kort)
Exakt! Det är för varmt för någon form av choklad.Jag kommer att skylla allt på dig så tro inget annat!
Hoppas att det inte är för varmt där nere bara, man vill ju inte att chokladen smälter!Eller det kanske är det som är helvetet, bara en massa smält choklad
![]()
Exakt! Det är för varmt för någon form av choklad.
Mohaaaaaaaa![]()
Frossa på du. Ingen fara alls med det.......Vilket öde!!Bäst att frossa nu medans man har chansen!
![]()
Håller med i varenda stavelse! Salta mandlar är den absolut godaste choklad som finns just nu!!Jasså den. Men den har väl funnits i över en månad eller så?
Har för mig jag åt den redan i början av februari.
Tyckte den var sådär. Japp och choklad ligger lite väl nära varandra i smaken och flyter ihop lite. Det smakar bara, tja som Japp med lite mer chokladsmak.
Dessutom gillade jag inte konsistensen riktigt. Den var lite kornig.
Någon jag däremot skulle kunna döda för är den med salta mandlar. Hade lätt kunnat äta den morgon, lunch och kväll![]()
Frossa på du. Ingen fara alls med det.......
![]()