Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast lite besviken är jag för iastället för 200g så är det bara 185gJag skulle lätt kunna gifta mig med den och ta väl hand om den resten av dens liv
Jasså den. Men den har väl funnits i över en månad eller så?
Jag skrev ju JappVilken är nyheten?
Fast lite besviken är jag för iastället för 200g så är det bara 185g![]()
Jag kommer inte ut så oftaJasså den. Men den har väl funnits i över en månad eller så?
Jasså den. Men den har väl funnits i över en månad eller så?
Har för mig jag åt den redan i början av februari.
Tyckte den var sådär. Japp och choklad ligger lite väl nära varandra i smaken och flyter ihop lite. Det smakar bara, tja som Japp med lite mer chokladsmak.
Dessutom gillade jag inte konsistensen riktigt. Den var lite kornig.
Någon jag däremot skulle kunna döda för är den med salta mandlar. Hade lätt kunnat äta den morgon, lunch och kväll![]()
Ha ha ha! Nu förstår jag att du menar Japp som i godiset.Jag skrev ju Japp. Den har ett tunnt krämigt lager som man knappt ser o så är vissa rutor lite halvsega
![]()
Det har du rätt i bara den gör sitt jobbÄh, storleken har ju ingen betydelse![]()
Nej, nej prova inte den!!!!!!!Har ingen aning om hur länge den har funnits, jag upptäckte den för ungefär en vecka sen. Men den med salta mandlar har jag inte provat (än), den låter ju onekligen lovande!
![]()
Jag har provad den o det var ingen höjdare allsHar ingen aning om hur länge den har funnits, jag upptäckte den för ungefär en vecka sen. Men den med salta mandlar har jag inte provat (än), den låter ju onekligen lovande!
![]()
Ha ha ha! Nu förstår jag att du menar Japp som i godiset.
När jag läste det första gången så tolkade jag det som en fortsättning av rubriken.
"Marabou nyhet"
Ja (japp), vad tycker ni om den?
![]()
Nej, nej prova inte den!!!!!!!
(Det borde vara lag på en varningstext på den chokladen "Varning! Starkt beroendeframkallande!")