Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag som var där och såg det hela och känner mina hundar vet givetvis inte hur det var och hur den tiken agerar![]()
Tack för den filmen!
är det bara jag eller är det lite småsjukt?![]()
hoho, du missade nog min fråga!![]()
Gjorde jag???Vad då för fråga?Ber om ursäkt i så fall!!![]()
Din slutliga poäng är med andra ord att det var enbart "nertryckningen" som avgjorde att den ena tiken ´fick behålla sin dominanta position? Jag tycker att det låter jättekonstigt. Men du får jättegärna förklara.
nej nej, det var till Gnist![]()
Det är så Molly styr sin flock. Även med nya hundar så är det så hon visar sin dominans. För hon är en väldigt dominant tik mot andra tikar, men aldrig någonsin elak eller att hon går in för att skada någon annan hund.
De som sett henne irl och sett hur hon beter sig kan nog instämma i att för henne funkar det och hon gör det medvetet
Jag gillar den stilen hos henne faktiskt![]()
Det är så Molly styr sin flock. Även med nya hundar så är det så hon visar sin dominans. För hon är en väldigt dominant tik mot andra tikar, men aldrig någonsin elak eller att hon går in för att skada någon annan hund.
De som sett henne irl och sett hur hon beter sig kan nog instämma i att för henne funkar det och hon gör det medvetet
Jag gillar den stilen hos henne faktiskt![]()
Att du inte kan ta in att det faktiskt förekommer är inte mitt problem och jag tänker inte sitta och upprepa det fler gånger och lägger ner den delen av diskussionen nu.
Jag kan såklart inte säga emot vad du har sett, för jag kan inte urskilja något på bara några bilder och har inte träffat några av dina hundar