Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
… man handlar på krita och affärsinnehavaren glömmer bort att man är skyldig pengar.
… butiken är stängd men man blir insläppt ändå.
… kassören säger ”vi ses i morgon”
Samma här! Hej Snurrfian, allt bra? Å andra sidan så har sonen spelat fotboll med en av killarnas son så vi har även haft en "relation utanför pizzan" Men att han tar mig på rösten.När man ringer och beställer pizza utan att presentera sig och de säger "Du är välkommen om en kvart pepp".....
Jag älskar pizza!
Samma här! Hej Snurrfian, allt bra? Å andra sidan så har sonen spelat fotboll med en av killarnas son så vi har även haft en "relation utanför pizzan" Men att han tar mig på rösten.
Det är många som skriver om pizzerior här, de kanske har ett rikstäckande spaningsnätverk.Mitt ex och jag börjar tro att vår lokala pizzeria är nån säpo cover up som bedriver seriös spaning eller så har han fotografiskt minne, man behöver bara handla där typ två gånger så vet pizzabagaren exakt vad man vill ha, ungefär var man bor och vem som bor med vem...
Så där var det där jag växte upp. Hann inte mina föräldrar till affären innan stängning så kunde de ringa och be dem ställa ut en back mjölk. Ibland var det fler som bett om det och då stod det flera backar mjölk där.Förut kunde man även ringa till affären vid sommarstugan att man inte hann dit innan de stängde men kunde de ställa ut en liter mjölk så betalar jag i morgon utan problem. Nu har de tyvärr lagt ner och de är otroligt saknade.