Man vet att man är stamkund när …

Kan de verkligen göra så? öppna upp butiken fast den är stängd , trodde det hörde ihop med försäkringen att butiker måste hålla sina tider?
Det var under öppettiderna men ena gången var det elavbrott och den andra gången vet jag inte varför det var låst, fanns personal i butiken men tror han stängt tillfälligt. Det var olika butiker.

... man går in på Circle K och betalar för en proteinbar och en kaffe och expediten säger ”Det blir X kr och så finns kaffet ... ja, du vet ju var det är :)”. Där och då gick det upp för mig att jag borde börja ta med mig matlåda till jobbet.

Det har visat sig att en av expediterna på hästaffären även jobbar på Jula. Vi fick reda på det när maken skulle handla något på Jula och expediteten ifråga glatt hälsade på honom med ett "här är du inte van att se mig!".

På samma hästaffär brukar vårt barn larma av våra varor själv. Butiksföreståndaren säger alltid lika glatt "Ja, du vet ju hur det funkar!". :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 913
Senast: lizzie
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 522
Senast: corzette
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka