Mål med era hundar för 2010!

Sv: Mål med era hundar för 2010!

Norrbottenspetsen:

Gå kurs och börja tävla lite smått i rallylydnad

Tävla agility när vi känner för det

Ev. börja med "riktig" lydnad även fast vi aödrig kommer komma ut och tävla

Ta en valpkull

Fortsätta jobba på en ännu mer trygg och djup relation

Njuta av livet

Lånehund, Dvärgschnauzer:

Gå kurser i Agility

Komma ut och tävla Agility i Juni/juli, försöka hinna med ca 6 off tävlingar.

Fortsätta bygga på våran relation (svårt när man inte bor tillsammans)

Njuta av livet

Sv: Mål med era hundar för 2010!

Mina hundar är av rasen Greyhound.

Äldsta tiken 11,5 år: Motionera lagom och hålla henne igång så att hon fortsätter att må bra och vara pigg och glad. Ge henne mycket kärlek och ett gott liv!

Mellantiken 4 år: Fortsätta att ställa ut min vackra tjej mycket när hon kommit tillbaka i kondition efter valpkullen som hon fick 21 Oktober 2009. Hon är redan nu tillbaka i mycket fin form :laugh:. Vi ska motionera mycket hon och jag. :laugh:

Lilla tiken född 21/10 2009: Min allra första uppfödda lilla tjej :love:. Ska börja med valputställningar för att sedan gå upp till vanliga utställningar. Vi ska ev börja valpkurs och så småningom åka och testa Lurecoursing :laugh:

Liknande trådar

Hundträning Kunde inte hitta nästa års tråd så här är den: Vad har ni för mål och planer både för era hundar och er själva inom hunderiet för 2025 🤩 2
Svar
30
· Visningar
2 710
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Loggade in efter många år borta och insåg dels att jag var som mest aktiv här för 15-20 år sedan och dels att jag faktiskt har kontakt...
Svar
10
· Visningar
1 267
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 094
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 748
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka