Mäklare som inte finns på Hemnet

Ramona

Trådstartare
Vilka mäklare lägger inte upp några objekt på hemnet? Känns som att det är väldigt dåligt med objekt ute nu. Finns det någon sida som är större än hemnet? Vart hittar man guldkornen?

Sv: Mäklare som inte finns på Hemnet

Booli tar upp fler objekt än Hemnet och där kan man även se vad tidigare sålda objekt kostat.

Jag skulle vilja säga blocket! Där lägger folk ut sina hus/bostadsrätter o.s.v som inte vill ha en dyr mellanhand. Alltså kan du hitta guldkornen till ett bättre pris!

fast i en storstad så säljer man knappast några guldkorn privat.. det är mycket pengar och man sätter sig lätt på pottan med otäta avtal. Jag skulle vara ytterst försiktig med att handla privat.

Googla fungerar faktiskt.
Vad letar du efter?

Hästnet fungerar annars för gårdar.

Vad letar du efter?
Någonting med lugn och ro.

Jag har egentligen hittat det, men ägarna vill inte sälja just nu. Däremot kanske nästa år. De får se. Däremot är arvstagarna helt eniga om att när ägaren dör så ska stället säljas och då står jag först på tur i förhandlingarna.

Så under tiden jag väntar på stället jag redan hittat och vill ha så letar jag efter någonting ungefär likadant. Kanske finns det bättre ställen där ute trots allt?!

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Så. Jag och partnern har äntligen fasta jobb båda två, vet hur och vart vi vill bo osv. Vi är otroligt överens om allt ifrån storlek på...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 868
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar