Sv: Magra hästar?
Ja, sjalvklart kan det finns anledningar, och forklaringar, som ar godtagbara for hastar att tappa vikt. Stress ar en av dom, absolut.
I manga fall kan man nog, anda, som hastagare "mota olle i brunn" innan hasten ser ut som hasten pa forsta bilden. Om kunskapen, tiden och viljan finns dar, sen kan det sjalvklart ta en jakla tid innan man hittar felet och kan atgarda det - om det ar atgardsbart.
Sen kan man ju vanda pa det, ar hasten sa pass mager for att den ar sjuk? Far den isf adekvat behandling? Om den ser ut sahar efter "x antal -manader-" hur sag den da ut innan? Ar tanderna kollade? Tarmarna?
Osv... finns mkt vi inte kommer fa "svart pa vitt" som sanning (forlat TS, menar inte att saga att du ljuger utan om allt skall bli satt "utom tvivel" sa maste mer till an ena sidan o nagra bilder. Om man nu ar skeptiskt lagd menar jag)
Alltsa, CK, jag menar inte att braka. Varken med dig eller nagon annan i traden. Men handen pa hjartat - OM TS nu ar 100% korrekt i sin information... ska hon fortfarande "skota sig sjalv och skita i andra"? Hade ni gjort det? Helt arligt sa hade jag personligen haft jakligt svart for att vanda ryggen till en hast i sadant skick om jag visste att den inte far adekvat vard.