Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Du vet att magen inte har ngt med hur stor bebisen är va ;) jätte märkligt att allas magar kan vara så himla olika egentligen. Det är så himla häftigt.

Har det inte? vad skönt!! Det hade jag faktiskt ingen aning om, dumförklarar mig själv kanske....!
I vilket fall undrar jag om man skulle kunna äta typ "växtnäring-tvärtemot" som sätter stopp för växandet lite, så det avtar lite från denna explosion!

*kl*
Vecka 35 då (34+0). Nu har den trillat ner lite igen, vette tusan vad Räkan sysslar med. :D
Vecka35340.jpg

Vecka35340igen.jpg

Lägger in tre bilder på min mage. Den växer jättemycket nu, så det gör ont. Nu syns verkligen alla mina bristningar, tur att jag inte bryr mig om dessa :D
Var ju in på ul i måndags och flyttades då åt fel håll och fick bf 29:e juli istället för 24:e. :crazy:
Är nu då i vecka 20 (19+1) enligt ul, i vecka 19+6 enligt äl.
100_0080.jpg

100_0082.jpg

100_0081.jpg

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Finns det någon här som har varit hos en fotgraf och tagit magbilder när ni vart gravida? Funderar nämligen själv på att göra detta, men skulle behöva lite inspiration :)

Jag gjorde det.

Nu blir det bildbomb men hoppas de räcker för lite insperation, det finns mer ;)
29920710.jpg

29920711.jpg

29920712.jpg

29920713.jpg

29928226.jpg

Vi tog också några magbilder för att kunna rama in.

Det var ju år och dagar sedan jag tog dom känns det som. Nästan exakt 1 år sedan ( dagen före E föddes ) togs denna:

29887591.jpg

De 3 nedersta är tagna hos The Studio i sthlm. Fotografering, smink och enklare hårstyling var gratis då jag blev tipsad av en kompis. Sen fick man köpa bilderna, 60 bilder togs, 3 ombyten och fotografen sa och visade precis hur jag skulle göra. Jag köpte alla bilder det kostade 2.600kr om jag minns rätt.

Dom översta är tagna 40 dagar före BF 12/1. Och fotografen är en bekant med stuido hemma så dom bilderna kostade ingenting.

Veckouppdatering
v.35 (34+0)
30557918.jpg

30558187.jpg

å självklart som i vanlig ordning fortsätter brsitningarna att föröka sig:grin:

Ja det borde du vara, den (du) är jättefin!

KL

Här kommer min pluttmage, längtar tills den blir stor på riktigt igen :laugh:

v 13

v 14 Med väldigt konstiga färger. Tavlorna är egentligen gröna och golvet vitaktigt =) Och jag borde sträcka mer på mig!

//Julia

Vilken söt liten mage, syns ju mkt redan nu.

Far se när jag gör entré här igen, nu är magen bara svullen. Jag har en hel del magdaller kvar sen förra barnet sa det kommer nog dröja innan magen ser ut som en riktig bebismage.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar