Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*

Finns det någon här som har varit hos en fotgraf och tagit magbilder när ni vart gravida? Funderar nämligen själv på att göra detta, men skulle behöva lite inspiration :)

Låter som att du hade en behändig mage!

v 41+0
29625386.jpg

japp den var rätt behändig! inte ivägen det minsta, inga krämpor och kunde vart gravid resten av livet:D

Lägger in två bilder på innehållet i magen istället för utsidan :D
V 12 först och v 19 sen.

ULbild19jan.jpg

ULbild1mars.jpg

v 41+0
29625386.jpg

japp den var rätt behändig! inte ivägen det minsta, inga krämpor och kunde vart gravid resten av livet:D

Jag hade också knappa 33 cm sista gången vi mätte, vilket nog var ungefär samtidigt som du, vecka 42 :)

Men min mage såg ut såhär:

28248348.jpg

Tänk att det kan vara så olika :p

Vad jätteroligt att du gillar den, självklart är det ok!! :) Men du måste lova att visa den här i tråden förstås ;)

Självklart ska bilden i så fall visas, ska bara planera in en dag med tjejen :D

Kl

Här kommer bilder från mig, v. 29 (28+2)
Jag vet att trosorna är för små, men vi missade tvättiden igår och fick därför ta ett par gamla, hederliga och bekväma trosor :D
v.+28+013.JPG

v.+28+018.JPG

Visst har det hänt en hel del? V. 27 (26+5)
Fannys+mage+022.JPG

Fannys+mage+023.JPG

Absolut, man ser tydligt skillnad. Jättefin mage.

/ C som härmed säger upp sin prenumeration på magtråden: tack & hej :D

Men vad har du gett din mage för växtnäring? Så där stor skillnad kan man inte ens se på min mage på 5 veckor! :o

Jag vet inte!! Helt sjukt, den har verkligen blivit enorm bara på ett par veckor!!
Och så har man så många veckor kvar, kommer ju bli enorm. Och undrar då hur stor bebisen på insidan kommer bli??? :D Kejsarsnitt for the win!!

Du vet att magen inte har ngt med hur stor bebisen är va ;) jätte märkligt att allas magar kan vara så himla olika egentligen. Det är så himla häftigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar