Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

kl

V 12 tagen för några dagar sedan, går in i v 13 i morgon och magen känns som den exploderat sista dagarna! Här är den rätt pluttig =)

//julia

Jag försökte dölja min mage ganska mycket också. Skämdes över den :crazy:.
Blir jag gravid igen så ska jag stolt visa upp den och bara köpa snygga mamma-kläder istället för killens bylsiga t-shirtar :p.

Alla fina magar! :)

Här kommer min, v.25+1

30490106.jpg

30490107.jpg

Känner mig fortfarande ganska nöjd över att magen inte är superduperstor. Lyckades faktiskt fullfölja en hel träning för min dressyrtränare igår. En riktigt riktigt bra träning dessutom! KUL! :)

Jättefin mage, och vilken läcker näsa du har!!!! Avis till tusen, den är ju störtskön.....:laugh:

Ny bild på ny vecka kommer i morgon då jag går in i vecka 20. (19+0)
Viktuppgång totalt är 9,9 kg.

:rofl: Årets kommentar det där, så jäkla underbar!

*kl*
Vecka 34 nu då, helt galet.. Nu tycker jag den ser toppigare ut igen, men Räkan ligger fortfarande startklar. (ruckbar)
v34330.jpg

Ser ni bristningen? I do ;)

Haha, ja det var verkligen en kul kommentar, du får suga åt dig ;)

Zody, du har kanonfin mage! Bristning? var? Bara för att du skrev så och om man tittar nog så kanske men anar att det finns en liten en, men jag hade aldrig tänkt på det annars!

Haha, nej jag är väl medveten om att den knappt syns. :D Sambon mobbar mig för den, han påstår att jag ser syner och liknande. :rofl:

Ville bara säga förlåt för att vi hoppade på dig! Men ville säga hej iaf! Btw hittade du någon sadel? :)

Ha ha, varför be om ursäkt? Det var ju bara roligt!

Jag är sjukt sugen på en equippe, men de är ju sååååååååå dyra!

//julia

Så där, då är jag inne i vecka 20 (19+0).
Magen börjar se rundare ut nu, istället för fyrkantig.
Det är en väldigt lugn bäse i magen, inte mycket sparkar jag känner. Det är ovant då alla de andra varit totalt galna i magen och kickat dygnet runt...
På måndag är det äääääntligen dags för ultraljud. Jag blir galen av denna väntan.......Vill ju se bebben och gärna veta om det är en kille eller tjej som gömmer sig i magen. Självklart spelar det ingen roll bara den är frisk som en nötkärna......
100_0062.jpg

100_0061.jpg

Har gått in i v.10 nu (v.9 + 1). Syns inte så mycket än, har blivit pyttelite "rundare", mitt putfläsk på magen som jag hade innan syns inte längre, hehe ;)

*kl*

Här kommer den magen med mest bristningar av oss vårmammor ;)
Har igen inte hänt något tycker jag. iaf inte på övre bilden.
Men jag har tydligen ett stort SF mått enl BM. 33cm i vecka 32+4.
30520105.jpg

30524910.jpg

Han ligger med huvudet neråt och trycker konstant rumpan mot övre delen av min vänstra sida. Syns nästan.

Jag ska till min bm imorgon, får se vad jag får för sf-mått :) låg precis över det mellersta strecket. Hoppas det ligger kvar där och du jag får nog bristningar jag också men de har inte hittat till magen än :p

Magen den växer men jag märker inte det så mycket, sover fortfarande i samma bekväma sovställning som innan magens uppkomst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 173
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar