Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Om det är en tröst var min ännu större:)

Söta du!
Lider egentligen inte nämnvärt över magen och vet ni, det var ju inte alls v. 29 för min del förra veckan, utan v. 30 :o
Känns bra, för nu är vi i v. 31, bara 9 veckor kvar och om 5 dagar, den 22, är det exakt två månader kvar - tiden går fort :bump: :bump:

Veckouppdatering, som känns lite onödig då det tillsynes inte verkar ha hänt något än på vågen och känslan av att alla organ och sånt inte har någon plats längre.
v.36 (35+1)
30604893.jpg

30604923.jpg

Med risk för att låta upprepande....faaaan vad bristningar!! Inte för att jag lider av dem, men det känns som jag har flest hos vårmammorna...

om de e nån tröts så såg/ser min mage exat ut så massaaaa bristningar =(

*delvis kl*

Någon som fått bristningar på ryggen?! På sistone känns det som att magen draaaar fram ryggen ända från ryggraden på båda sidorna, så väntar bara på att det ska brista någonstans :cool:

Jag tycker att du har fin mage! :laugh: Den ser ut som min tycker jag och min var också stor tidigt tycker jag. Har ju mätt omkretsen sen v 30 ungefär och faktum är att den inte ökat i omkrets sen dess. Den har bara blivit rundare och fylligare i profil liksom. Så det är inte säkert att din mage växer så himla mycket mer. :idea:

Jag har inte fått några bristningar -än- vad jag vet... men jag har läst om folk som fått bristningar baktill, kanske dock främst på rumpan.

En jobbarkompis till mig sa idag att det stramar som bara den innan bristningarna uppstår. Vet inte om det stämmer, för jag har (i v 37) inte fått en enda bristning varken fram eller bak. Huden stramar inte det minsta heller.

Samma för mig, har några bristningar och har inte heller känt något innan de dök upp. Det kanske stramar om man är torr i huden dock?

Jag tycker att du har fin mage! :laugh: Den ser ut som min tycker jag och min var också stor tidigt tycker jag. Har ju mätt omkretsen sen v 30 ungefär och faktum är att den inte ökat i omkrets sen dess. Den har bara blivit rundare och fylligare i profil liksom. Så det är inte säkert att din mage växer så himla mycket mer. :idea:

Tack snälla du, jag tycker faktiskt också att den är fin :love:
Vilket bra tips att mäta omkretsen, det ska jag också ta och göra i samband med att vi fotar magen varje vecka :idea:, men var mäter du då, är det i höjd med naveln och runt eller var?

På mig stramar det nog inte så mycket i huden som i hela muskulaturen. Känns verkligen som att det spänns ut (vilket det ju också gör). Nåja, är väl bara att vänta och se om det bär eller brister.

Ja, det finns ju inte så mycket man kan göra heller utan det är ju bara att gilla läget. Jag hoppades på att slippa bristningarna, men det var mest önskedrömmar. ;)

*kl*
Var nån vecka sen jag visade min kula, så här kommer en ny! Vecka 37 nu (36+1), jag vill ha ut innehållet snaaaart.
v37361.jpg

Jämför med den här från v. 35 (34+0)... Har lagt ut lite grann bara upptill. :crazy:

Jag som har några bristningar då kan skriva att för min del har det inte stramat något. Men kliat så inni hel*ete!! :devil:

Jag har mätt smalaste delen på ryggen till tjockaste delen på magen, så inte helt vågrätt alltså. Men det spelar nog ingen roll hur du mäter, bara du gör lika varje gång. Min mage var 99 cm under många veckor, men sist var den 103 cm tror jag. Men det känns okej. Jag var precis som du orolig för att den skulle bli gigantiskt stor, men även en mage verkar ha olika tillväxtperioder. :D

Har din redan börjat växa?
Min är det inte så stor skilland på från när jag inte var gravid, lite fetare kanske, men man äter ju oxå hela tiden då man är konstant hungrig, har gått upp 2 kg och är i v.13.

Kl

Nya bilder på min mage :D
Idag går vi in i v. 32
Men bilden togs i v. 31

v.+31+024.JPG

Tycker tack och lov inte att det har hänt så mycket sen förra veckan, mer än att dne blivit lite rundare i formen, kan det stämma?

Jämförelse-bild från förra veckan
v.+29+002.JPG

Lika vacker som vanligt :love: Och stooor ;)
Lite form har den allt ändrat. Men bebbe kanske bara ligger lite annorlunda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 171
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar