Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Har din redan börjat växa?
Min är det inte så stor skilland på från när jag inte var gravid, lite fetare kanske, men man äter ju oxå hela tiden då man är konstant hungrig, har gått upp 2 kg och är i v.13.

Ja, min mage svullnade väldigt i början, men nu är det en tydlig liten bebisbula. Den syns till och med när jag ligger ner. Det gick väldigt fort att få bebismage med My också, jag har börjat använda mammabyxor i v 11- 12 båda gångerna.

Nu är jag i v 16 och jag har lite nya bilder, men jag hinner ju aldrig ladda upp dem. Men snart så... Har ingen aning om hur mycket jag gått upp, tror inte att det är så mycket, något kilo kanske. Ska till BM på måndag så då får vi se.

//Julia

Veckouppdatering.
v.37 (36+0)
30635244.jpg

Kaggen har nog börjat sjunka lite.

Hehe står din bebis på alla 4 där inne ;)

Du, jag tror faktiskt att den gör det. Var det bara ett skämt eller du såg det på något vis?
Tror nämligen att jag har rumpan på högersidan, som ibland pressas upp mot revbenen och huvudet på vänstersidan. Det rör sig alltid i nedre delen av magen mycket med fötter och händer - så din teori stämmer, efter vad jag själv kan räkna ut!

Lägger in en bild på min jumbomage. V 21+4.
Undrar var det här kommer sluta?
Mått runt naveln= 99 cm......

Magebarn20100319018.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag ser tyvärr inte heller din bild.

Här är en bild på min mage som har växt en del sen sist:
v 28 (27+4)
v28.jpg

Och för jämförelse en bild från v 25:
v25.jpg

Ja, den har bollat till sig och fort har det gått :)
Jag tycker att det är en rätt smidig storlek, nu behöver den inte bli större, men jag antar att den kommer växa en hel del till innan den försvinner...

kl

Jag sitter och tittar pa era fina magar och längtar till min börjar växa pa riktigt, än ser den mest tjock och svullen ut (v.14 imorgon) och ingen riktig bebiskula. Fick mage sent med förra barnet och den blev inte sa stor och klumpig da heller. Sa den här gangen beställer jag en mage tidigt med i samma slutstorlek :)

höhö och jag vill ju ha en tös! (eller en påg, jag är inte så kräsen :D) Fast nu vill jag också plugga... i England i fem år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar